hoe weet ik dat ik de goede zwangerschapsbh koop

hallo allemaal,

Ik heb een vraag ik wil een zwangerschaps bh kopen maar hoe weet ik de juiste maat want moet toch niet de maat kopen die ik voor mijn zwangerschap al had??????????????????????????????????????
 
Tja ff passen....
Ze groeien nog wel mee, maar zeker als je net zwanger bent kunnen je borsten nog groeien. Dus is nu een goeie maat kopen wel heel belangrijk.
En er mogen geen beugels in zitten zeggen ze....
 
Hoi,
Ik zou gewoon even kijken hoe ze zitten en de dame ff laten kijken (in een lingeriewinkel hebben ze er toch wel meer verstand van vind ik) Ik heb laatst direct een voedingsbh gekocht, mijn borsten zijn nu al een cup gegroeit en ik weet van mijn vorige zwangerschappen dat het daarbij blijft, plus dat ook die nog wat meegroeien!
Gewoon even hulp vragen in de winkel dus ;-)
MJ
 
Beugels mag trouwens wel hoor, als een bh goed past maakt dat niks uit! Al zijn ze heel moeilijk verkrijgbaar in meegroeibh´s juist door dat misverstand dat het niet goed is!
 
Ik heb net een meegroei bh gekocht bij Hema, ik ben nooit zo'n fan van beugelloze bh's, maar deze zit best mooi! Je hebt bij Hema dus meegroeibh's en voedingsbh's.
Je hebt bij de hema ook hele leuke zwangerschapshempjes, die heb ik over die bh aan zodat het lekker strak zit (handig als je zere borsten hebt) en het staat ook erg mooi!
 
hij, je hebt heel handige meegroei bh's voor de zwangerschap. deze zijn bij de hema maar 10 euro pstuk. zijn van zacht katoen. je moet altijd de maat kopen die je had voor je zwangerschap, hier is bij de zwangerschapsbh namelijk vanuit gegaan.

jeanine: een voedingsbh heeft een klipje boven op het bandje waardoor je de flap over je borst omlaag kunt doen, waardoor je met voeden niet je hele bh uit hoeft te doen. deze kun je nu ook gebruiken hoor, deze zijn ook zacht rond de tepels ter bescherming, alleen groeien/rekken deze niet zo goed met je borst mee als een meegroei bh
 
bh met beugel kan je melkklieren afknellen, zou ik niet gaan dragen.

Een verkeerde maat bh kan ervoor zorgen dat je borsten te weinig steun krijgen, wat echt niet fijn is.

Gewoon even langs een lingeriewinkel. Ik weet dat de Livera Anita meegroeibh's verkoopt.

... Maar je kan ook voor marlies dekkers gaan als je weet wat je maat is ( zijn wel een stuk duurder, maar zien er wel veel leuker uit). Ook zonder beugels.
 
Terug
Bovenaan