Hoe weet ik nu of het goed zit?

Hoi dames,
Ik ben ongeveer 8 weken zwanger van de 2e en heb een vraagje.
Bij m'n eerste had ik al heel vroeg bevestiging dat het goed zat dmv een echo. Ik ben afgelopn dinsdag voor t eerst bij verloskundige geweest en heb as donderdag de eerste echo. Ik heb alleen geen geduld meer! Ben bang dat wr straks bij echo horen dat t geen goede zw schap is ofzo. Heb er weinig reden toe dit te denken omdat ik lekker misselijk en groeiende buik heb maar toch,
Wat me vandaag wel extra onzeker maakt is m'n buikpijn. Ik heb altijd veel blaasontsteking en heb 3 weken geleden de eerste van deze zwangerschap alweer te pakken gehad. Maar vandaag voel ik me dus echt niet lekker. Ik zit echt elke 20 min op de wc omdat het pijnlijk is als m'n blaas ook maar n beetje vol is. Heb ook echt buikpijn, geen kramp ofzo maar duidelijk van m'n blaas.
Ik kan morgenochtend pas urine inleveren bij de huisarts.
Ben bang dat het nadelig is voor de zwangerschap..
Sorry voor m'n lange verhaal.

 
he meis, ik denk dat je weer blaasontsteking hebt, en je kan last hebben van je banden die kunnen ook heel erg pijnlijk zijn vooral bij de 2de beste is heel je zwangerschap cranberrie tabletten kopen , je hebt 1 merk ervban die je mag slikken tijdens je zwangerschap, ik heb het namelijk ook probleem is dat ik juist geen pijn bij voel en dus hele grote kans heb op nierbekken ontsteking, dat had ik dus bij onze dochter de laatste week van de zwangerschap,

Als je optijd bent is het niet schadelijk voor je kindje, zolang je geen bloedverlies hebt dus meer dan een maandverband vol en geen flinke krampen dan zit alles goed.

veel sterkte ermee en probeer er toch van t genieten en neem veel rust en drink veel water

liefs
 
Terug
Bovenaan