Hoe weet ik welke drinkfles ik moet kopen.

Goedemorgen, ik ben zwanger van een tweeling en wij zijn aan het kijken naar drinkflessen voor de baby's straks. Welke raden jullie aan? Ik ga geen borstvoeding geven.

Tip: koop van avent, dr. Brown en difrax allemaal 1 stuk en kijk welke fles de kindjes het fijnst vinden, dit verschilt echt per baby namelijk. Hier is de dr brown fles het fijnst, maar bij de 2e wel met de difrax speen erop, Dr brown heeft hele zachte spenen die ze lastig vast kan houden. Zodra je weet welke fles het beste geaccepteerd wordt heb je heel snel de starterspakket gehaald/besteld! Anders zit je zo met 2 starterspakketten van flessen die de babies niet willen of onrustig uit drinken ?

Net zoals hierboven, weet je het eigenlijk pas als ze geboren zijn. Nu wordt er bij prematuur kindjes en tweelingen een voorkeur gegeven voor dr brown.

Idd, koop 1 fles van Avent, difrax en dr Brown! Hier waren mn dochters fan van Avent (Classic!) Je hebt ook Avent natural, deze fles is in de vorm van een tepel maar die wilden mn dochters dus niet.

Zelf vind ik Avent ook de fijnste fles. Hij is basic, maar drinkt heerlijk en is goed schoon te houden. Difrax is mooi voor het oog, maar vind ik vervelende flessen door de kleine opening en het ventiel aan de onderkant.

Dr Brown zijn fijne flessen voor de krampjes, maar ze zijn snel verstopt en gaan langzaam en de spenen zijn erg dun..

Je weet pas wat je kindjes fijn vinden als ze geboren zijn.

Ik koos gewoon gelijk voor MAM flessen omdat ik het makkelijk vond hoe je ze kon steriliseren, en dit is eigenlijk gewoon gelijk vanaf het begin goed gegaan dusja ?

Ja precies zoals hierboven al gezegd wordt, paar verschillende kopen. Hier zijn we begonnen met avent maar hij leek daar krampjes van te krijgen. Uiteindelijk dr Brown geworden (smalle versie). Maar hoor over difrax ook goede verhalen. Bij een evt volgende zou ik difrax en dr Brown aanschaffen en kijken naar welke m'n kindje het beste pakt.

Iedereen die ik ken heeft de smalle dr. Brown's, heb in mijn omgeving nog niet gehoord dat hij niet gepakt wordt ofzo.. ik zou daarmee beginnen en pas andere gaan kopen als deze niet werkt

Hier wordt de smalle dr browns niet goed gepakt. De speen is wat langer dan die van difrax. En de brede dr Browns was sws een ramp. Maar de juiste fles vinden is best een uitdaging, zou idd gewoon 1 of 2 kopem en als het niet werkt heb je er snel eentje bijbesteld. Ik had de hele set van dr browns, breed, heb de kleinste 1x gebruikt, rest niet eens ?‍♀️

Terug
Bovenaan