hoe weet je dat je mama bent...

A

Anoniem

Guest
Ik heb dit idee al eens op een ander forum gezien en
moest er wel om lachen!
''hoe weet je dat je mama bent''
vorige week overkwam me iets en ik dacht meteen weer
aan deze zin!

Mijn vriend was de kleine eten aan het geven
en was ermee klaar dus riep om een doekje...
Ik kwam met een nat doekje aanlopen om het mondje van zoonlief af te vegen, wat doe ik...?? Veeg ik zonder pardon de mond van
mijn vriend af !!!! hahahhaha en nog niets eens bewust ervan ook!!!
Pas toen ik hem zag wegdeinsen en me raar aankeek, realiseerde ik dat ik de verkeerde mond wilde afvegen!!!! pfffffproest!
Je bent gewoon zo veel met je kind bezig en hij/zij zit duidelijk
24 uur per dag in je hoofd.. dan krijg je dit soort dingen ;-)

Hebben jullie ook van dit soort voorbeelden? Hilarisch of niet...
Ik kom dus met:

- ''de verkeerde mond doodserieus afvegen''

hoi hoi,ja die is wel lachen ja.

ik dan laatst mn man deed iets en ik zei er iets op;...................mooie meid..????daar eindigde ik dus mee...
hij zat op de bank en ik was in de keuken en toen ik me dus omdraaide en m aankeek drong t pas tot me door..
hij kon er gelukkig hartstikke om lachen.groetjes

leuk onderwerp dit.

normaal rij ik met de kinderwagen de woonkamer binnen, maar laatst was ik alleen met de fiets weg geweest. toen ik thuis kwam met de fiets in de hand, zat ik in mn gedachte met het idee dat ik de kinderwagen in mn handen had. dus reed ik zo met de fiets de woonkamer in.

mn vriend had het niet meer.

Ik sta zo vaak de winkelwagen te schudden..... Het is geen kinderwagen en negen van de tien keer zit Bas er niet eens in !

Groetjes, Karin

ha ha ha, leuk onderwerp!!
Dat "wiegen" met de winkelwagen doe ik ook constant. zo stom!
En nu gijs begint te zwaaien zeggen wij daar altijd "dai dag" bij. Dus ik heb regelmatig als ik bij iemand weg ga of een winkel uit loop dat ik dan groet met "dai dag" beetje sneu....
Groetjes, kim

Hoi,

Helemaal geweldig die voorbeelden. Ik heb mezelf nog niet echt op iets betrapt maar zal even opletten. Ik doe vast ook wel zoiets. Ben me er alleen nog niet van bewust.

Groetjes
Inge

Ik vind het echt grappig om te lezen!

Ik weet zo ff geen voorbeelden, maar er zijn er genoeg.
Of met je mond mee bewegen om een hapje te laten eten.
Oh hoe gruwelijk, maar ja gaat automatisch ;-)

Groetjes Nathalie

Erg lachen! Ik heb er ook een, toen faye net geboren was wiegden we haar regelmatig, vooral om in slaap te komen, zo werd ik geregeld 's nachts wakker en zat ik op bed met een kussen in me handen te wiegen! Ook streelde ik dan d'r hoofdje dus over het kussen! En toen ik erachter kwam dat het faye niet was raakte ik in paniek omdat ik dan dacht dat ik d'r dus ergens had laten liggen, heel vermoeiend toen, maar nu grappig!

Terug
Bovenaan