Hoe weet je het?

Hallo dames!
Ik was erg benieuwd hoe je aan je lichaam kunt merken dat het aan het voorbereiden is op de bevalling.. Ik heb zelf veel last van harder buiken en soms wat krampen in mijn onderbuik (baarmoeder) en onderrug. Kan dit komen door de voorbereiding of indaling?
Ik moet nog 4,5 weekjes wachten, maar van mij mag het komen!!
 
Heey, de voorbereiding kan weeeeeeeken duren! De start van de bevalling weet je gelijk! Dat is een instinctief gevoel....niet met woorden uit te leggen haha! Wat jij noemt wat je voelt is zeker het voorbereiden voor de bevalling hoor, maar dat wil niet zeggen dat het nu snel begint!
Ik heb hetzelfde en dat is 3 weken zo en ik mag er nog ruim 3! Maar geloof me, dit is nog niks ;)
Succes ermee en geniet er nog maar ff van, want voor je het weet wil je weer zwanger zijn!
 
Ben t met LK eens, kan weeeeken duren, ook als t niet de eerste is ;)

Ik heb de hoop dat het eerder komt dan ook maar bij voorbaat op gegeven....

Wat we nu voelen zijn de wel bekende laatste loodjes, en die zijn errug zwaar vind ik .Maar goed, voor t goede doel doen we (bijna) alles!!

Toitoitoi meiden we kunnen het!!!
 
Ik hou het nog zeker wel een paar weekjes vol hoor! :) Vind het eigenlijk gewoon heel bijzonder dat je lichaam zich langzaam aan klaar aan het maken is voor het echte werk. Moeder natuur doet zijn werk dus wel :)

We gaan ervoor!! EN houden elkaar natuurlijk op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan