Hoe weet je of bevalling nadert

Giaster hele avond oefenweeen gehad, bleven aanhouden en elke keer korte stop. Echt buikpijn en erge lage rugpijn. Snachts gedoucht en daardoor toch kunnen slapen. Het rommelt al een paar dagen, nu ook weer last van mijn hele lichaam maar niet echt oefenween. Buik is bijna de hele tijd hard en ik moet geregeld ineens naar de wc voor een grote behoefte. Geen idee of ik mijn slijmprop al ben verloren… en heb ook echt last van mijn bekkenAlles bij elkaar vond ik nog niet erg genoeg om de vk te bellen, maar ik ben maandag ‘pas’ 36 weken<br /><br />Of kan het hierna nog weken duren? Zoek ervaringen, uiteraard bel ik wanneer ik echt denk dat het nodig is<br /><br />Ohja en ze is al ingedaald en ligt vast. Nu begint het ook weer een beetje<br />
 
Hey kan echt heel vervelend zijn die oefenweeen, dit kan soms gerust weken duren maar kan ook een teken zijn dat het snel gaat gebeuren. Zou inderdaad wel je verloskundige bellen. Ze zouden kunnen kijken of je al ontsluiting aan het krijgen bent.
 
Veel harde buiken kan ook een blaasontsteking zijn. Misschien even een plasje inleveren bij de huisarts?
 
Terug
Bovenaan