hoe weet je of de miskraam compleet is???

hoi allemaal.

Ik wil even weten hoe je zeker weet of de misraam compleet is, ik begon met 6 weken zwangerschap meteen flink te bloeden, geen buikpijn of zo, wel wat stolseltjes(sorry voor het onsmakelijke verhaal) toen 's avond wat menstruatie krampen, maar niet overdreven en in totaal 4 dagen gevloeid, normaal heb ik een menstruatie van een week. Dus hoe weet ik nu of alles eruit is?

xx natascha

hoi natascha het lijkt mij verstandig om even contact optenemen met je gynacoloog, ik denk dat hij dat een inwendige echo bij je gaat doen, om te kijken of idd alles eruit is.

Hoi Natas,

Ik zat met hetzelfde. Ik heb net een miskraam achter de rug en je krijgt eigenlijk weinig info over wat je kunt verwachten. Wel hebben ze het over buikkrampen en een hoop bloedverlies met stolsels...maar wat je nog meer tegen kunt komen niet he.  

Je kunt idd ook eventjes vragen aan je gyn of vk of ze je nakijken. Ik krijg donderdag controle en dan gaan ze kijken of mn baarmoeder helemaal schoon is.

Dit is de link www. verloskundigen praktijkdekei.nl / miskraam. htm  haal even de spaties er tussen uit en dan doet ie het als het goed is. Daar staat alles in over een miskraam en wat je allemaal kunt verwachten en wat je kunt tegenkomen.

Succes en groetjes

Petra

Hoi,

In december 2006 heb ik mijn eerste miskraam gehad, dat was een paar dagen licht bloedverlies en toen verloor ik het vruchtzakje. Daarna nog een dag of wat wat bloedverlies en klaar. Heb ook geen pijn gehad hoor moet ik zeggen, even een flinke steek toen het zakje kwam, maar dat was alles. Ik heb wel de huisarts gebeld en die zei, zolang je geen koorts hebt of het bloeden niet te lang duurt hoef je niet langs te komen.
Maar een check bij de gyn. kan nooit kwaad toch.

groetjes, keesje

Hoi,

Die link is fijn bedankt! Het verloopt bij mij blijkbaar allemaal volgens het boekje, op de zwangerschap na dan he . Loop bij een gyn. en die heeft niet zoveel verteld eigenlijk. Vrijdag belt hij mij en dan bespreken we de rest (nacontrole denk ik?)... Pfff.

Sterkte!

D

Terug
Bovenaan