hoe weet je of je kind iets onder de leden heeft?

Hoi,

ik had net ook al een topic over tandjes, maar ik weet niet zeker of er nou tandjes doorkomen bij mijn  dochtertje. Het kan ook zijn dat ze  iets onder de leden heeft ofzo. Maar hoe weet ik dat? Ze slaapt 's nachts goed en smorgens tot een uur of 10. en dan de voeding, daarna een uur slapen en dan begint het. Wat eerst een beetje huilen is wordt steeds erger en gaat over in krijsen. Het is echt zielig.  Af en toe moet ze ook hoesten, maar ik weet niet of dat komt van het huilen of omdat ze bijvoorbeeld keelpijn heeft. Ze wil in ieder geval veel bij mij zijn en opgepakt worden. Dan valt ze op mijn schouder in slaap en leg ik haar weer in bed.  
Hoe kun je nou zien of ze echt een beetje ziek is of niet? Geen koorts en soms ook nog best vrolijk.
Groetjes  

hoi,hoi,
Evi heeft er ook last van. 's nachts slaapt ze goed en overdag erg onrustig sinds een paar dagen. Ook drinkt ze slechter. Maar het is ook weer tijd voor een sprongetje (rond de 19de week, ze is nu 18 weken)  Of wordt ze toch ziek? Ik weet het niet zo goed. Ik ben zelf snip verkouden dus ik zou er niet raar van opkijken als Evi dat ook wordt. Lastig he? Ze gewoon maar goed in de gaten houden, lekker knuffelen en meer kunnen we niet doen denk ik.

groetjes Sonja

als boas niet lekker is,wil hij vooral met rust gelaten worden.als je aan hem gaat zitten gaat hij huilen.laatst had hij alleen koorts en verder niks en was gewoon vrolijk.maar dus wel heel warm.

Terug
Bovenaan