hoe weet je of je vliezen gebroken zijn??

Hallo!

Ondanks dat ik nu in de 37e week zit, heb ik nog steeds regelmatig zin om met mijn mannetje te vrijen .......Nu heb ik al een aantal dagen (misschien wel een anderhalve week of meer) een beetje natte plek in mijn onderbroek. Kan dit al vruchtwater zijn?
Ik zie er niks vreemds aan en het ruikt ook niet anders......sommige mensen zeggen dat vruchtwater zoetig ruikt, maar hoe dan?
Kunnen we nog vrijen of niet?
Groetjes,

NathalieMS
(37w!)

hoi hoi

volgens mij is het meer natte afscheiding ik had dat ook op het einde van me zwangerschap  . maar ik heb gewoon inlegkruisjes toen gebruikt    toen de tijd bij me zoontje   22-05-2006     toen ik   pas met 41 weken en 5 dagen   weeen kreeg hebben ze met 7 centieter ontsluiting me vliezen gebroken       en dat voelt vond ik heel anders

maargoed ik ben geen verloskundige maar ik heb het toen aan mijn verloskundige verteld en die zei dat het gewoon natte afscheiding is   de 1 heeft het niet de ander   wel             en weer een ander heeft dikke afscheiding       dus ja vraag het gewoon eff  

groetjes soraya moeder van justin 15 maanden   en 24 weken zwanger van onze dochter

Ik ben net bevallen en het verschil (geloof het of niet) voel je wel tussen vruchtwater en afscheiding, maar de Vk kan het zo nakijken voor je.

Ik zou wat opvangen in een inlegkruisje en dit laten nakijken door de VK. Want vrijen als je vliezen zijn gebroken is niet verstandig (infectiegevaar).Dus bij twijfel even na laten kijken!!

Succes meid!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hi,

Als het maar een heel klein beetje is, zijn het waarschijnlijk niet je vliezen. Dan verlies je echt wel meer vocht en heb je hoogstwaarschijnlijk aan een inlegkruisje niet genoeg.

Ik twijfelde ook bij mijn bevalling: ik werd wakker met een natte onderbroek en dacht eerst dat ik in mijn broek geplast had. Maar twee minuten na de schone onderbroek liep het er weer uit. Dit keer opgevangen en vruchtwater bevat vlokjes. Dit kan je dus niet zien als je het in een inlegkruisje opvangt.

En de geur? Ik rook ook niks vreemds, niets zoetigs of zo. Maar toen ik de verloskundige vertelde van de vlokjes, moest ik meteen naar het ziekenhuis (ons kindje lag in een stuit en ik moest sowieso in het zkh bevallen, dus niet omdat het water gebroken was).

Sterkte er mee.

Gr. Tamara
(mama van Cas 16.-04-2007)

Terug
Bovenaan