Hoe weet je of je zwanger bent??

A

Anoniem

Guest
Ik twijfel of ik zwanger ben geworden hoe kan je dit in een vroeg stadium herkennen of testen?? Hoop dat iemand me erbij kan helpen een antwoord te vinden.

Groetjes Mandy

Helaas verschilt t per vrouw of er verschijnselen komen, dus je hoeft t niet per se daar aan te merken. T duidelijkst is (als je tenminste redelijk regelmatige cyclus hebt) als je niet ongesteld meer wordt, maar dat lijkt me duidelijk. Verder kan ik zo 1,2,3 niks bedenken hoe je t anders kan merken. Ik denk dat je even zal moeten wachten..

Hoi Mandy,

Van sensitest (via www.sensitest.nl) kun je testen bestellen die je kunt doen 4 dagen voor je NOD is.

Verder kun je misselijk worden, moe of een beetje een gek gevoel in je buik. Maar dat verschilt per persoon, per zwangerschap. Er zijn vrouwen die helemaal niets merken!

Veel succes bij het zwanger worden!

heitje

erg hè dat wachten!! Ik voel ook vanalles of wil ik dat ik iets voel? Ik weet niet of je op comando misselijk kunt worden.haha. Ik heb mijn NOD op 18 april,denk toch dat ik zaterdag ga testen,5 feesten dat weekend,wil toch wel weten of ik een wijntje kan drinken haha. Veel succes!!!!

Liefs Mikkie

bedankt voor jullie reacties.
maar als je ongesteld bent en je gaat klussen kun je dan ook zwanger worden?
en als je 2x klust na het ongesteld zijn en je gebruikt geen pil kan je dan ook zwanger worden??

groetjes mandy

moet je persee met je benen om hoog na dat je geklust hebt en vriend of man is klaar gekomen om de visjes door te laten zwemmen????????????????????????????

groetjes mandy

Als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt kan je altijd zwanger worden.
Je weet nooit zeker wanneer je vruchtbare periode is, vandaar.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan