Hoe weet je of schoenen nog goede maat zijn?

<p>Vraagje, hoe weet je of de schoenen nog de goede maat zijn?</p><p>De eerste schoenen hebben we in een schoenenwinkel gekocht dus die konden me adviseren en mee kijken. Maar nu zijn de schoenenwinkels natuurlijk dicht. Ik kan natuurlijk wel online nieuwe schoenen bestellen, maar hoe weet je of het al nodig is?</p><p>Wie heeft tips of adviezen?</p>
 
Meetmaatje.nl, schijnbaar propte ik mn dochter in te kleine schoenen ? ik heb geen meetmaatje maar ik weet nu wel dat je 1.5 cm erbij moet doen. Ze draagt meestal bunnies/shoesme/muyters. Daar kun je bijna altijd de zool uit halen, zet ik haar voetje op en meet er 1.5 bij op ✌️
 
Idd binnenzooltje uit de schoenen halen en onder de voet houden. Wel doen als hij/zij staat. Belast zakken de voetjes altijd nog iets uit. Als de teentjes gelijk staan met het zooltje zijn de schoenen te klein. Altijd minimaal 1-1,5cm overmaat pakken
 
Op de website van shoesme kun je zo'n schoenmaat meter kopen voor 9,95 en geen verzendkosten ?
Wij hebben er ook 1 aangeschaft omdat ons zoontje een tijd terug dus ook op (veel) te kleine schoentjes liep.  Hij was in een aantal weken van 22,5 naar 25 gegaan ?
Dus om dat te voorkomen zo'n ding aangeschaft en daar zet ik hem dus iedere week even op
 
Als je het zooltje niet eruit kan halen. Kan je ook een rietje in dezelfde lengte van het voetje knippen. Rietje leg je in de schoen en zo zie je precies hoeveel ruimte je over hebt
 
Terug
Bovenaan