Hoe werkt de S-fles van Difrax??

Hoihoi,

Doordat mijn dochter van 8 dagen te snel uit de avent fles speen 1 dronk ben ik nu over gestapt op de s-fles. Ze liet met de avent heel veel uit haar mond lopen en dat doet ze nu niet meer, alleen de fles zuigt vacuum. Ik doe iets niet goed denk ik?
Zijn er hier meiden met verstand van deze fles?

Groetjes Marieke

En het kleine uitstekende ventieltje in de onderkant ook goed droog maken, dat was bij ons in het begin ook zo, later wordt hij wel iets soepeleer hoor! Echt je theedoek erin duwen zowat.

Succes!

Hoi,

je kunt ook een andere speen proberen. Wij zijn erg tevreden geweest over de difrax fles. Bij het uitkoken of uitwassen van de fles is het wel raadzaam om alle onderdelen los te halen, dus ook de ring onderin de fles. Als het zuigen lastig gaat, kun je deze weer even los halen en er opnieuw inleggen.

Groetjes, Marijon

ik heb ook die difrax fles gehad ik vond het helemaal niet fijn die lekte vaak omdattie niet goed droog was enzo,en zoog idd ook vacuum bij mij.
Wat je dan moet doen is die bovenste rand die je om de fles dichtschroeft en waar de speen in zit wat met kleine tikjes open draaien tijdens het drinken,  dan zie je ineens dat er belletjes door de fles heen lopen en hoor je een "brommend" geluidje dan zuigtie niet meer vacuum(niet te snel opendraaien want dan valt heel de inhoud over je kindje heen!)

Terug
Bovenaan