Hoe werkt het ook al weer met de bijvoeding??

Hoi hoi,

Ik wil eigenlijk ook beginnen met fruit en groentehapjes bij Scott, hij is woensdag 15 weken en woog op 12 maart 7230 gram. Ik weet alleen niet meer hoe het precies zit hoeveel je geeft en of het voorlopig tot een maand of 6 alleen maar bijvoeding is of is het al gelijk vervanging van, kan iemand me daar misschien nog even aan helpen herrinneren, schemaatje enz...

bedankt groetjes Martine

Ik hoor steeds meer dat ze adviseren om pas te beginnen met bijvoeding vanaf 6 maanden. Mijn schoonzus was er al mee begonnen, maar is er toen mee gestopt, omdat het cb dat zei.
Bij Kyna vertelden ze me dat het wel met 4 maanden mocht, maar nu zijn ze daar dus op teruggekomen, ivm kans op allergieën enzo.

Maar als ik hier zo op het forum lees, zijn er toch wel een aantal die het (met succes) al voor 6 maanden ingevoerd hebben.

Ik denk dat je best kunt beginnen met hapjes proeven vanaf 4 maanden (ben ik ook van plan) en het dan langzaam opvoeren tot het een fles/voeding kan vervangen.

Hoi hoi,

Ruben krijgt idd ook al fruit en we zijn nu bezig groente in te voegen. Hij drinkt slecht de flessen en net als Jozua en Lotte meer liefhebber van vaste hap.
Overigens doe ik nog niks al vervanging van de fles hoor. Tis allemaal bijvoeding.
Fruit doe ik 's morgens rond 10 á 11 uur en wat diksap en groente doen we nu als het uitkomt, want hij krijgt nog maar een paar hapjes om te proeven en te wennen.
Gisterenavond was het half 8 toen hij een paar hapjes kreeg en het kan best zijn dat hij nu straks wel groente krijgt of vanaaf weer. TIs maar net hoe ik uitkom.

Groetjes van Mieke mv 3 boefjes

Terug
Bovenaan