Hoe werkt het?

Hoi hoi,

Ik ben nu in de 12e week (al 4 weken lang iedere dag misselijk en overgeven, ben het echt zat, maar ja hoort erbij). Morgen moet ik voor de 1e echo naar de verloskundige, spannend, spannend (ben nu al zenuwachtig), maar ik vraag mij af, weet je dan gelijk iets of het goed is enzo en dat je het aan iedereen kan vertellen? Volgende week krijg ik een onderzoek bij de verloskundige. Weten jullie hoe het werkt??????????????

Groetjes een echte leek op dit gebied.
 
Dat weet je meteen. Je gaat liggen en ze zetten wat gel op je buik en dan gaan ze met het echoapparaat over de onderkant je buik heen en je kan meteen op de monitor zien hoe je baby eruit ziet!

Dus je ziet of alles eraan zit en je zult hem zien bewegen. De echoscopiste zal je ook uitleggen wat je ziet. Het knipperlichtje is bijvoorbeeld het hartje van je baby.

Je kan ook vragen of ze het geluid aandoen want dan kan je het hartje ook horen (dit klinkt als een treintje in de verte).

Ik heb het na de termijnecho van 12 weken aan iedereen verteld. De kans dat het dan namelijk nog fout gaat is zeer gering. Ik heb de echo vorige week gehad en vandaag was ik bij de verloskundige en die neemt dan nog kort de echo met je door, maar eigenlijk alles weet je dan al, omdat de echoscopiste je ook meteen verteld of het goed of fout is.

Ook zullen ze opmeten hoe groot je baby is (die van mij 4,5 cm ex. benen en 6 cm inclusief beentje bij 11weken en 2 dagen). O ja, dat krijg je dus ook te horen, hoe ver je daadwerkelijk bent.

Ook krijg je nog fotootjes mee!


Veel plezier en succes morgen!
Laat je weten hoe het was?

Groetjes, Linda20mrt
 
en je misselijkheid kan helaas nog wel even blijven,dit is bij iedereen anders ik ben nu 21 weken en nog steeds wel misselijk met overgeven wel wordt dit steeds minder en soms dagen ook helemaal geen last zorg er voor dat je steeds kleine beetjes eet ook al heb je geen zin neem een koek of broodje mee in je tas als je weg gaat als je dan misselijk wordt kun je even wat eten dit hielp bij mij.
succes.

liefs R
 
Hallo Lucky,

De termijnecho toont 26 maart aan, maar mijn cyclus 20 maart. Dus het zal wel ergens in het midden liggen. De verloskundige wil liefst 20 maart aanhouden, nou ik vind het prima.

Groetjes, Linda
 
Terug
Bovenaan