Hoe werkt temperaturen????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.

Sinds dec. probeer ik zwanger te raken van een 2e kindje. Helaas tot op heden nog niet gelukt.  Vorige mnd. ben  ik begonnen met temperaturen en daar heb ik eigenlijk een vraag over.

Ik ben pas vorige week, vlak voor mijn eisprong, begonnen met temperaturen. Het kan dus zijn dat dit te kort is.

4-4        36,1(geklust)
5-4        37
6-4        36,7(eisprong gevoeld)
7-4        36,7(geklust)
8-4        37,0(geklust)
9-4        37-1
10-4        37,2
11-4        37,3

Ik heb dus het vermoeden dat mijn eisprong die vrijdag was, omdat ik ontzettend last van mijn buik had.

Kan iemand mij vertellen wat je van mijn temperatuur vindt?

Alvast bedankt.

Gr. Lotte

hoi lotte
ik denk dat je eisprong goed gevoeld hebt.1 a 2 dagen na de eisprong gaat namelijk je temperatuur omhoog en vlak voor je ongesteld word daalt hij weer.als je zwanger bent blijft hij hoog.
bij mij werkte het echter niet zo.ik ben vorig jaar na mn miskraam gaan tempen omdat ik wou weten wanneer mn eisprong was(werd na de mk erg onregelmatig ongi.in de maand dat ik ermee begon bleef mn temperatuur de hele maand 36,8/36,9.theoretisch gezien had ik dus geen eisprong gehad,maar ik heb toch maar eens getest 4 weken na mn laatste ongi en hij was positief.
maar bij jou is t duidelijk te zien!dus over 10 dagen....ik zal voor je duimen
groetjes kari
wij gaan in juli voor nr 2

Hallo Kari,

Bedankt voor je reactie. Wij hebben zelf al een dochter van bijna 3. Voor haar zou het ontzettend leuk zijn om een broertje of zusje erbij te krijgen.
Bij haar was ik ook snel zwanger. Ik slikte de pil toen 3 mnd. niet en werd zwanger.  
Nu lijkt het wel of het veel langer duurt.  Voor de vrouw is het altijd veel pijnlijker als het weer eens niet is gelukt.  Mijn man zegt altijd; het komt zoals het komt, we hebben tijd  genoeg.  

Wat sneu voor  je dat je een miskraam hebt gehad.  Was het in een vroeg stadium?
Eigenlijk maakt dat ook niets uit, want op dat moment zat er een klein vruchtje dat zich al aan het ontwikkelen was. Hoe oud het ook was, het doet altijd pijn.

Mijn zusje heeft vorig jaar ook een miskraam gehad. Alleen wist ze toen nog niet dat ze zwanger was.  Ze was toen ong. 5 wk.  zwanger.

Nu is ze weer zwanger en over een paar weken uitgeteld. Vanmorgen is ze haar slijmprop verloren, dus het zit er aan te komen.

Ja, ik hoop echt dat het deze mnd. raak is. Over  2 wk. weten we meer.

Laat je nog iets horen? Vindt ik wel gezellig.

Gr. Lotte  

P.s. na hoeveel dagen moet de temp. weer zakken, zodat ik dan al weet dat ik niet zwanger ben?

Terug
Bovenaan