Hoe wist je dat je zwanger was terwijl je de eerste maanden van zwangerschap gewoon ongi werd?

Hallo Delmira,

Ik denk ook een test, ik ben ook niet ongesteld geweest tijdens de zwangerschap, mijn tante trouwens wel, die wist het ook pas na 5 maand toen haar buik wel ''erg'' dik werd.

Gewoon even testen dus, ik ben benieuwd!!

Liefs Manon
38w2d

tja, ik zou idd zeggen; een test.

ik wist al dat ik zwanger was, voordat ik over tijd was.
mn borsten deden pijn,misselijk, rare buikpijn enz.
mn 1e test gaf dan ook negatief aan.
mn 2e test (toen was ik pas overtijd) gaf positief aan.

nu ben ik waarschijnlijk al weer zwanger (in de 1e ronde) heb weer heel erg pijn in mn borsten.
mn melk kliertjes zijn opgezet, al 3 dagen continu misselijk.
moet alleen helaas nog 9 dagen wachten, dan zou ik ongi moeten worden en kan ik dus een test halen :D
(eigenlijk meer ter bevestiging, want ik weet het dus eigenlijk al)

groetjes, dominique
mama van nathalia, 19 maanden

bedankt voor jullie reacties, maar ik ben dus eigenlijk op zoek naar vrouwen die zwanger zijn en ondanks dat toch iets hebben wat verdacht veel op menstruatie lijkt. Dat schijnt te gebeuren. Ik vraag me alleen af waar ze dan aan merken dat ze zwanger zijn...

Hoi Delmira,

Ik gebruik de pil en had het gevoel zwanger te zijn (ik heb 2 kindjes dus ik herken het gevoel) Vroege test gedaan van predictor kwam een heel vaag streepje daarna een gewone gedaan die was negatief toen werd ik ongesteld op de tijd dat ik toch ongesteld moest worden. daarna weer met vroege test gedaan weer een heel vaag streepje. Net weer getest een meteen een duidelijke streep te zien. Dus ik werd ongesteld en ben toch zwanger.

Groetjes Nancy

Hoi Nancy,

vorige maand werd ik een paar dagen te vroeg en was het maar twee dagen terwijl normaal 5. Nu werd ik weer precies op tijd maar vandaag, de 2e dag is het al weer bijna over... Ik snap het niet meer... Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ben... en niet zwanger.

groetjes,
Delmira

Terug
Bovenaan