Hoe word ik mama...

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's of bijna mama's

Ik ben zelf mama van twee jongens (3,1jaar) en ik heb nu een 4 afleveringen gezien van Hoe word ik mama in Amsterdam-Zuid...en ik ben erg benieuwd wat jullie van  het tv programma vinden..

Ik afwachting van jullie reactie. Meta

Hoi Meta.

Ik vind het een geweldig programma maar dan om de idioterie ervan.
Alles is heerlijk overdreven. Ik vind wel dat de mensen die echt zo leven en bijv perse vinden dat ze een louis vutton luirtas van ruim 1300 euro "nodig" hebben echt zielig. (ik hoop dat ik nu geen mensen heb beledigd) maar ik vind dat eigenlijk toch wel van mensen die alleen dingen kopen om "erbij" te horen. zoveel onnodige stress in hun leven en geen gevoel van eigenwaarde. Dat vind ik echt jammer.

Kortom, lekker genieten van hoe ik het niet zou willen.
Een programma met een vette

Groetjes Minke

hallo..
ik zit zelf op het september forum en kijk wel eens even op dit forum.
ben nu 39 weken en 2 dagen in verwachting van onze eerste!!
ik kijk ook naar het programma..
ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind, maar in 1 van de eerste afleveringen baalde ik wel een beetje van wat die angela kluivert zei.
ze had zo'n mama dag georganiseerd, natuurlijk voor de bners.
hebben jullie vast ook wel gezien, ze kregen op het eind allemaal een groot pakket met kinderwagen en dergelijke.
ik baalde een beetje van wat ze zei dat je je baby natuurlijk niet laat lopen in die syntetische troep!!!
hoe kan je dat nou zeggen stom
ik vond dat echt niet kunnen.
niet iedereen kan idd die dure rommel betalen.
ik snap zelf ook wel dat het een t.v show is om te laten zien hoe fijn je het kan hebben als je idd een bner bent maar, ik vind ook dat je zulke dingen niet kan zeggen omdat er natuurlijk ook "gewone" mensen naar het programma kijken.
dus ja ik vind het idd wel leuk om naar te kijken maar het is ook hoe ik het dus niet wil.
laat mij dan maar lekker gewoon zijn hoor!!

groeten annelies

Ik heb ongeveer 10 minuten gekeken en ik vond het een vreselijk programma.
Ik snap best dat met een knipoog bedoeld is, maar ik vond er echt helemaal niets aan en ga dus echt niet meer kijken.

Ik heb er eerlijk gezegd ook niet veel mee.   Ik kijk dan liever naar een programma zoals de bevalling of de kraamkliniek. Gewone mensen met  bijzondere verhalen. Het is misschien ook heel erg vermoeiend of je je kindje nu moet gaan kleden in Burberry of toch Dolce & Gabbana, maar inderdaad, "eenvoudige lieden" zoals jij en ik halen onze babyspulletjes en kleertjes gewoon bij de H&M, Babydump, etc, etc. En daar is ook niks mis mee.
Tuurlijk, als je het breed hebt laat je het breed hangen, maar dan hoeft daar niet  meteen zo'n denigrerend toontje bij te zitten. Ach, en wat zo'n Angela Kluivert betreft: daar moet je je al helemaal niet aan spiegelen, want zonder de alimentatie van d'r ex-man kan zij ook rechtstreeks door naar de Zeeman voor dat "synthetische spul" , hi,hi,hi.

Groetjes uit Brabant

Vond het wel grappig idd omdat alles zo lekker overdeven is...

Hallo Allemaal,

Ik ben zelf moeder geworden in Amsterdam-Zuid...(ben nu inmiddels verhuisd naar Nieuw-Vennep)

Maar ik vind het erg denigrerend voor de mama's in Amsterdam-Zuid (en ook elders)

Ik kan me zo voorstellen als je zwanger bent en je kijkt naar Brigit en je hebt het niet breed dat je erg rot kan gaan voelen..Dat je niet mee kan doen met die ongelovellijke belachelijke dingen..Ontbijt in sjoffels..au-pair..Louis Vutton...en kleren aanschaffen voor zoveel geld..party's waar die dure dingen worden weggeven..

En ik vind het ook niet een echt beeld van het mama worden er zijn maar een kleine schaal met vrouwen die dit kunnen permiteren..

Ik kreeg het later pas door dat het met een knipoog word gedaan maar ook dat is niet echt overduidelijk..

Groetjes Meta de mv van 2

Terug
Bovenaan