Hoe zag jullie "GEBOORTEBORD" er uit ???

Hoi mama's,

Bij een geboorte horen beschuit met muisjes en als het even kan een leuke versiering aan het huis. De een doet het met balonnen, de ander hangt de vlag buiten  en de ander  timmert een "GEBOORTEBORD" in de tuin!

Mijn vraag is dan ook: "Hoe zag/ziet jullie geboortebord er uit ???"
En voor degene die geen geboortebord hadden: "Hoe zag jullie huis er uit ???"

------------------------------

Dit is Kay zijn Geboortebord. Hij zat tegen de gevel van het huis vastgeschroef. Het was een zwaar  bord en was maar liefs 1.60 m hoog! Ik geloof dat de mensen hier in de straat snel door hadden dat wij de trotse ouders waren geworden van een zoon!

Ik ben benieuwd naar die van jullie!

Esmé mv Kay

Yoëll is gebracht door de 3d ooievaar.
Snap niet hoe ik hier een foto moet plaatsen, maar kijk maar op mijn site;
www.de3dooievaar.punt.nl

Groetjes Pauline

hallo

spijtig dat ik geen foto vind maar wij hadden ook een speciaal geboortebord

het was een bord zoals je voor bouwprojecten vind

project : REMKO
ontwerpers : mama ELKE en papa STEVEN
sponsers : meter KARINE en peter ETIENNE
startdatum : December 2005
einde werken : AUGUSTUS 2006

groetjes

Bij mij was het echt een (heerlijke) poppenkast... Errug leuk allemaal
Dit was bij de voordeur...

En dit bij de voorkant van het huis....

En zo zag het er van binnen uit....

Echt leuk die ooievaar door het raam gekwakt!
Liefs Annet

ik weet ook niet hoe je foto's plaatst maar wij hadden een ooievaarslandingplaats(al vanaf de 37ste week) in de tuin en ook zo'n 3d ooievaar leek dus net of hij de plaats had gemist en nog een groot spandoek.

groetjes mira mv marek 10 wk

Hoi,

Wij wonen in Duitsland en toen mijn man blauwe vlaggetjes had opgehangen en de NL vlag had uitgehangen kwamen mensen vragen wat er aan de hand was, toen mijn man vertelde dat we een zoon hadden gekregen moesten ze wel lachen want dit kenden ze hier helemaal niet (terwijl we maar 5 km van de grens af wonen). Onze vrienden hadden zo'n hele grote opblaasbare ooievaar geplaatst maar na een een dag kregen we noodweer en heeft mijn man hem naar binnen gehaald anders was tie weg gewaaid. De rest van de week was het ook heel slecht weer dus uiteindelijk heeft de ooievaar maar 1 dagje gestaan. Jammer maar helaas dus.

Groetjes danielle

Terug
Bovenaan