Hoe zat dat ook alweer??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben deze maand dus begonnen met tempen en vroeg me nu even iets af.
Gisteren had ik een temp van 36,4 was iets gezakt. En vandaag is ie 36,9. Volgens mij betekent dat een eisprong, maarre nu weet ik niet precies hoe het zit......Had ik dan gisteren mijn ei toen hij zakte, of heb ik hem vandaag omdat hij hoger is???

We klussen netjes op tijd, maar als hij nou vandaag is gooien we er nog een keertje tegenaan....

Dankjulliewel!!!
Liefs Annet

Dan heb je nu je eisprong en had je het best gister er tegaan kunnen gaan.
Maarreh...................... Als ik jou was zou ik gauw naar boven rennen met je manneke!!

Groetjes, Je Naamgenootje

Nog ff wat tipjes:

Kort voor je eisprong stijgt en daalt je temp
Niet te lang tempen hoor (paar maandjes) tot je weet hoe je cyclus in elkaar zit.
Als je temp stijgt heb je geloof ik nog iets van 12 uur, dus je kan er beter voor klussen.

Waar ik veel aan had:
www.vruchtbaarheid.org (heb je haar weer )

Hoi allebei

Nou, we hebben toch maar het zekere voor het onzekere genomen hoor.....niets is leuker op je vrije zondagochtend (als ik eenmaal goed wakker ben dan)

Nu weet ik dus in ieder geval dat we goed getimed hebben want we deden het toch al netjes om de dag. Vandaag was eigenlijk al extra, want gisteren hadden we ook al geklust..........

We duimen maar weer, en klussen voor de zekerheid nog even vrolijk verder....

Liefs en dank jullie voor de reacties, Annet

Hoi,

Je kunt het beste klussen bij een daling als je een verhoging hebt gehad ofwel stijging dan heeft er al een eisprong plaatst gevonden en is de kans stukken kleiner dat de kleintjes nog op tijd bij het eitje aankomen

groetjes monique

Terug
Bovenaan