hoe zat het ook al weer??

De meest kindjes zijn al 6 weken of ouder,Rivano is bijna 6 weken nu.
en nu 2 dagen van de kaart,veel meer huilen,krampjes,en meer hazenslaapjes...hij is gewoon even niet zo tevreden dan ik gewend was van hem...veel aan de borst willen drinken en dan toch weer veel spugen,maar toch moet ie dan nog drinken,wat lijd tot onrust en krampjes
nu was er met 6 weken toch ook een huilpiek of sprongetje??ik weet niet goed meer.en weet ook niet meer zo hoe mn andere kids met die tijd waren
dus mn vraag maar hier.en hoe waren van jullie zo met 6 weken of kort daarvoor?ook meer huilen en wakker?

liefs jootje

Het is inderdaad de tijd van een sprongetje met 6 weken. Caileigh was redelijk rustig, maar als ik vergelijlk met hoe het nu gaat was ze toen wel wat onrustiger. Ze wilde niet echt meer drinken, maar wel meer bij ons liggen enzo.

Mn meisje is nu 7 weken en ze doet ook precies hetzelfde. Hier is het een combi van regeldagen en clusteren. Zeker als het een drukke dag is geweest, dan is ze helemaal onrustig. Veel aan de borst ook. Niks is goed. Ze begint zelfs met huilen in haar slaap, net zolang tot ze er zelf wakker van wordt :-S. Nou ja, met veel liefde en aandacht en de borst wordt ze meestal wel rustig.

Terug
Bovenaan