Hoe zelf pureren? Welke staafmixer of blender hebben jullie?

A

Anoniem

Guest
Ooit hadden wij een blender, maar de onderdelen daarvan konden niet in de vaatwasser. Dus toen hij kapot ging hebben we geen nieuwe meer gekocht.

Om Suze's fruit- (en straks groente-)hapjes te pureren hebben we nu een staafmixer gekocht. Ik wist niet welke ik moest kiezen, heb de goedkoopste maar genomen. Maar het werkt voor geen meter! De mesjes snijden helemaal niet goed en we krijgen de stukjes bijna niet fijn.

Welke staafmixer of blender gebruiken jullie en hoe bevalt hij?
Hoe klein  snijden jullie de stukjes  eerst en welk fruit kook je bijv. eerst kort (appel doen we al).

groetjes,
Karin

ik heb een simpele staafmixer van braun. gaat perfect. ik kook eigenlijk geen enkele soort fruit eerst. en de stukjes hoef ik niet zo heel klein te maken hoor.
de mijne kan het heel fijn pureren, al hoeft dat voor senna al niet meer.... hihhi die eet   gewoon stukjes fruit en geprakt eten.

ik heb een simpele staafmixer van braun. gaat perfect. ik kook eigenlijk geen enkele soort fruit eerst. en de stukjes hoef ik niet zo heel klein te maken hoor.
de mijne kan het heel fijn pureren, al hoeft dat voor senna al niet meer.... hihhi die eet   gewoon stukjes fruit en geprakt eten.

ik heb ook een staafmixer van braun, die kan hakken, pureren en mixen. het is een huwelijkskado omdat mijn oude kapot was gegaan.

groetjes rosita

Braun rules! Ik vind 'm echt geweldig. En er zit ook zo'n klein bakje bij die ook heel goed hakt en pureert. En bovenal: hij is niet duur!

ja dat vind ik ook!!! de mijne heeft ook zo'n rvs voet.

ik vind hem echt geweldig omdat hij vanalles kan wat een grote keukenmachine ook kan. en niet groot is. en hij is makkelijk met 1 hand te bedienen.

ik heb een magic bullit die hakt en pureert alles zelfs de uien worden pap hah was nou net niet de bedoeling haha

We hadden een Braun maar die heeft het opgegeven na bijna 9 jaar trouwe dienst. Ik liep vanmorgen door de Hema en zag dat ze daar een staafmixer met garde en hakmolentje hadden voor 14,95. Geen geld, dus ik heb hem meegenomen. Ben net flink in de keuken aan de slag geweest om voor de komende week de fruit en groenteprakkies te maken en de staafmixer werkt prima. Ben benieuwd hoe lang ie het volhoudt, maar als hij kapot gaat is er geen man overboord, toch?
Mijn vriezer staat inmiddels weer vol en Floor kan er weer een weekje tegen!

Terug
Bovenaan