hoe zet ik in hemelsnaam dit bed omhoog?

bed ikea

Hallo

Had de vraag al gesteled min of meer in een andere topic maar ik weet echt niet hoe ik dit gekke bed omhoog krijg kan iemandm e alsjeblieft helpen?

groetjes lili

Sorrie, ik kan je helaas niet helpen.
Wij hebben gisteren zelf ons bed omhoog gezet en ook dat was een heel karwei. Ons bed bestaat, zoals vele bedden, uit 4 poten maar daarnaast ook nog eens uit 6 stelbare poten van de lattenbodems. En je raadt het al, de 4 poten zijn te groot voor de klossen.......maar goed, de klossen pasten wel onder de stelbare poten......alleen heb ik nu het idee dat ik in een hoogslaper lig, ons bed is nu 80 cm hoog!!! Toen ik vannacht wakker werd omdat ik moest plassen viel ik bijna m'n bed uit, het was dat mijn vriend net op tijd zei 'kijk uit!'.
En zonder klossen, dat was ook geen optie, want dan was het weer te laag

In ieder geval heel veel succes!

Groetjes,
Diana

quote: djessie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2007 09:45:55'));

wij hebben gewoon de tweepersoonsmatras van de logeerkamer boven op onze matras gedaan.. misschien is dat een idee

groetjes jessica

Mag dat ik hoorde altijd dat dat niet stabiel genoeg was... ik heb van mezelf al hoog bed en net zoals hierboven iemand ook 4 normale poten en steunen voor de lattenbodems we moeten nog even gaan kijken wat we daarmee doen...

Hallooh,

Weet je wat ook wel eens gedaan wordt? Lege amstelkratjes onder de
poten zetten. Dan komt je bed ook behoorlijk omhoog en de kratjes zijn
groter waardoor de poten er beter oppassen.

Succes he?!!!!

Groetjes,

Vanessa

hoi,

las hier dat je een bed hebt van de ikea.
heb dan even wel 2 vraagjes: is het een boxspring?
is dit een bed met of zonder ombouw?
als het een bed is met ombouw dan moet je die eraf halen,
je gaat naar de ikea om senioren poten te kopen en die zet je eronder dan is het klaar
ik geloof dat die poten 40 euro kosten.

succes ermee.

nathalie

ik ben 5 weken geleden bevallen van een gezonde zoon en wij hadden dit probleem ook wij hebben idd bierkratjes gebruikt en dat ging prima en stevig denk wel om alle pootjes ook in het midden succes gr mamma van nick

Terug
Bovenaan