Hoe zie je het verschil tussen een menstruatiebloeding en een innestelingsbloeding????

A

Anoniem

Guest
Ik ben altijd maar maximaal 2 dagen ongesteld en vraag me dus af wat precies een innestelingsbloeding inhoud, is dat een korte bloeding of toch een soort andere kleur afscheiding of zoiets???

Wie heeft hier ervaring mee? Graag zou ik het willen weten, dan is het straks geen verassing!

Liefs Vic

geen idee meid, want ik heb die niet gehad!! weet ook niet of heel veel mensen die hebben gehad?

Ik weet niet of ik een innestelingsbloeding heb gehad, maar op dag 13 van mijn cyclus had ik lichtroze afscheiding. Ik mag a.s. donderdag de test doen, dus als die positief is, dan weet ik pas of het een innestelingsbloeding was.

liefs
Ydem

Ja ik heb een innestelingsbloeding gehad, 4 dagen voor in ongesteld zou moeten worden (wat al heel vreemd was aangezien ik op het uur kan zeggen wanneer ik ongesteld word, zo regelmatig ben/was ik) maar goed, die maand ervoor een behoorlijke heftige ongesteldheid gehad (achteraf waarschijnlijk een vroege miskraam) dus ik dacht.. oke regelmaat is een beetje weg en ik word ongesteld. Het was maar heel weinig bloed, lichtroze indd. Echt zoals bij mij altijd ongesteldheid begint. Maar daarna niks meer! Het was ook echt niet meer dan één veeg met een wcpapiertje. Dag erna had ik een positieve test in handen ;)

Hoi Victory,

Het was inderdaad een innestellingsbloeding die ik had gvoeld. (net een positieve test!!) En het was inderdaad heel weinig één veeg wc papier, lichtroze afscheiding.

Succes iedereen.

Liefs Ydem

Terug
Bovenaan