A
Anoniem
Guest
Hey Meiden,
Ik weet niet of hier ooit een topic over geweest is maar ik ben benieuwd hoe jullie de slaapkamers van de dreumesen hebben.
Ik zal beginnen.
1 meer is blauw de rest creme. Gordijnen zijn blauw met bruine blaadjes erop.
De meubels zijn creme kleurig.
Boven de comode hangt een wandkleed die ik zelf heb gemaakt van wol. Daar op afgebeeld staan oa kabouters die schommelen in een boom, ze lezen in huis van pompoen of paddenstoel, etc. Het is erg leuk, want je kan er zelf een verhaaltje bij vertellen wat de kabouters mee maken. Ik heb voor elk seizoen een wandkleed.
Verder hangen er 2 kleine schilderijen en. zijn beddegoed is lime of blauw.
De slaapkamer is niet erg groot, beetje vierkante vorm.
IK heb nog niks veranderd sinds de geboorte van Jesse. OP het wiegje na, waar hij eerst in sliep. Ik heb daar ook in geslapen net als mijn broers en zusje.
Nu slaapt Jesse al een poos in een ledikant
Groetjes Linda
Ik weet niet of hier ooit een topic over geweest is maar ik ben benieuwd hoe jullie de slaapkamers van de dreumesen hebben.
Ik zal beginnen.
1 meer is blauw de rest creme. Gordijnen zijn blauw met bruine blaadjes erop.
De meubels zijn creme kleurig.
Boven de comode hangt een wandkleed die ik zelf heb gemaakt van wol. Daar op afgebeeld staan oa kabouters die schommelen in een boom, ze lezen in huis van pompoen of paddenstoel, etc. Het is erg leuk, want je kan er zelf een verhaaltje bij vertellen wat de kabouters mee maken. Ik heb voor elk seizoen een wandkleed.
Verder hangen er 2 kleine schilderijen en. zijn beddegoed is lime of blauw.
De slaapkamer is niet erg groot, beetje vierkante vorm.
IK heb nog niks veranderd sinds de geboorte van Jesse. OP het wiegje na, waar hij eerst in sliep. Ik heb daar ook in geslapen net als mijn broers en zusje.
Nu slaapt Jesse al een poos in een ledikant
Groetjes Linda