Hoe zien de dreumes slaapkamers er uit?

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Ik weet niet of hier ooit een topic over geweest is maar ik ben benieuwd hoe jullie de slaapkamers van de dreumesen hebben.

Ik zal beginnen.

1 meer is blauw de rest creme. Gordijnen zijn blauw met bruine blaadjes erop.
 De meubels zijn creme kleurig.
Boven de comode hangt een wandkleed die ik zelf heb gemaakt van wol. Daar op afgebeeld staan oa kabouters die schommelen in een boom, ze lezen in huis van pompoen of paddenstoel, etc. Het is erg leuk, want je kan er zelf een verhaaltje bij vertellen wat de kabouters mee maken. Ik heb voor elk seizoen een wandkleed.

Verder hangen er 2 kleine schilderijen en. zijn beddegoed is lime of blauw.
De slaapkamer is niet erg groot, beetje vierkante vorm.
IK heb nog niks veranderd sinds de geboorte van Jesse. OP het wiegje na, waar hij eerst in sliep. Ik heb daar ook in geslapen net als mijn broers en zusje.
Nu slaapt  Jesse al een poos  in een ledikant
Groetjes Linda

Hoi

Jayden zn muren zijn voor de onderste helft lichtblauw ruitjes behang dan zit er een witte lijst die loopt door heel de kamer en het behang erboven is wit. ( ik hoop dat het een btje duidelijk is)
Verder zijn de meubels wit met op zn bedje staat; mijn bedje en op de commode zitten 3 lades met erop; truitjes broekjes jasjes.
Verder hadden we zelf een grote kast en die hebben we wit geverd en op elke deur een zilver kroontje geplakt van Bambam.
Zn naam hangt aan de muur en die letters heb ik zelf beplakt met het lichblauwe ruitjes behang zodat het op het witte behang eruit springt.
Verder hangt er een klokje aan de muur met zn geboorte datum en tijd enz en een schilderij die mn moeder heeft gemaakt toen ik baby was van mijn geboorteknuffel. die knuffel staat ook in zn kamer.

De spulletjes op zn vensterbank zijn maar een paar dingen, eendje en bal van Bambam blauw spaarvarkentje, 2 fotolijstjes n een geruite knuffelbeer.
ook heeft hij nog een bankje waar al zn schoentjes in staan en er zitten 3 knuffels op en natuurlijk een plank boven zn commode met 2 echofoto's en 2 knuffels en een lamp in de vorm van een ster.

zo een heel verhaal geworden maar hoop dat jullie een beeld hebben, ook ik heb niks veranderd aan de kamer, het eerste half jaar sliep Jayden bij ons in de kamer in een wieg waar ook ik en mn broer en nichtjes en neefjes in hebben gelegen

xxxjes

We zijn dit jaar verhuisd en de kamers waren al heel leuk. We konden kiezen Feline een prinsessenkamer of de pippi langkous kamer. De laatste is het geworden en we slapen zelf in de prinsessenkamer.

groetjes Maris

Hoi mama's!

Tara's kamer ziet er zo uit:
De muren zijn geel geverfd en er zitten allemaal Winnie the Pooh foamfiguren op geplakt. Er staat een gele commode met 3 laden aan de linkerkant en 1 kast met deur aan de rechterkant. In de bovenste lade liggen o.a. haar luiers en potje sudocrème. In de middelste o.a. haar hydrofiele luiers en spuugdoekjes en in de onderste o.a. de extra ingeslagen billendoekjes, hihi. De bovenkant van de commode is van beukenhout en daarop ligt haar verschoningskussen en doosje met billendoekjes. Boven de commode hangt een wandplank in beukenkleur.

Verder staat er een 2-deurige beukenkleurige klerenkast met een hang- en een leggedeelte (volgens mij wordt het zo genoemd) en de grote zak met sintcadeautjes ligt ernaast.

Aan het plafond hangt een gele lamp in de vorm van een zon (van de Ikea ) en aan beide kanten van het raam staat een houten Looney Tunes-figuur (de ene is van Tom & Jerry en de andere van Bugs Bunny) met een blad ter grootte van ca. 35 cm (in doorsnede) waar je iets op kan zetten. Wij hebben op de ene een fotolijst met een foto van Tara erin staan en op de andere staat een knuffel van haar.

Haar kinderwagen staat ook in haar kamer. En omdat ze er niet slaapt, hebben we er ook mijn vouwfiets staan.

Terug
Bovenaan