hoe ziet doorkomen tandjes eruit

hier hetzelfde. ik voel minstens 4 bultjes zitten bij alicia maar ze prikken maar niet door. gister was ze ineens heel hangerig. ze wilde niet naar bed en wilde ook geen diksap of een koekje.

ook heeft ze al een paar dagen knal rode wangen!

Hier zag ik duidelijk wat wits zitten. Met dat ik dat zag was tandje een er een week later. Nummer twee komt er ook aan. En hier geen last gehad. Ook had hij knalrode wangen!

Het begint met rood en dik hobbelig gehemelte
En op een gegeven moment zie je een wit streepje of puntje door het tandvlees schemeren en daarna voel je het ook..

Eten is ook verschikkelijk bezig zins gisteren hangerig huilerig slecht eten kwijlen niet normaal en op alles bijten

wat ze hier boven noemen... ik merk het vaaak omdat jorn dan ineens vanuit het niets gaat huilen en knalrode wangen heeft!..
nr 3 is hier onderweg.

Soms zijn ze zo door zonder dat je ze ziet. anderen hebben er wel 3 maand last van voor ze eindelijk doorbreken...

t kan ook sprongetje zijn?? rond de 26 weken is die er weer....

Liefs

pascal heeft ook zulke rode wangen, ziet er uit offie koorts heeft. maar ik voel nog niks en zie ook nog geen wit puntje. mijn broer had pas met 1 jaar zijn eerste tandje en al wel vanaf 6 maand klagerig en kwijlen enzo.

Terug
Bovenaan