Hoe ziet een indroogstreep eruit?

<p>Ik hoor altijd veel mensen over de zogenaamde ‘indroogstreep’. Maar wanneer weet je of het een indroog streep is of een heeele lichte positieve test? Is er überhaupt verschil? <br />Alvast bedankt ?? ? </p>
 
Een indroogstreep is anders van kleur. Geliger ipv echt roze of blauw. En de streep verschijnt pas veel later na de afleestijd.
Een licht positieve test is te zien na de 5 tot 8 minuten die aangegeven staan als afleestijd op het doosje. 
 
Ik heb ze ook weleens wat grijzig gezien. En inderdaad, ze verschijnen pas veel later. Het heet niet voor niets indroog streep, dus als de test droog is. Dat duurt wel even. Als er binnen de tijd (of zelfs iets buiten de tijd, heb ik ook weleens gehad en was hartstikke zwanger) een lijntje met kleur komt, vaak rose of blauw.. ligt aan de test, en je hebt hem goed uitgevoerd, dan mag je er vanuit gaan dat hij positief is. ?
Het enige merk waar ik weleens een indroog streepje mee gehad heb is eigen merk van de apotheek hier. Met kvk 2v5, Action, clear blue en sensitest nog nooit en er zijn er heel wat doorheen gegaan. ?
 
Hoi dames,
de aanleiding van dit bericht was dat ik gister een ontzettend vaag streepje had. Maar wel na de aflees tijd. 
Ik heb zojuist nog een test gedaan dus niet met ochtend urine en ben pas 8dpo maar dit was het resultaat binnen de aflees tijd:
https://imgur.com/whHlSKV
Turen jullie mee??
Pfff spannend 
Ik weet dat ik heel vroeg ben met testen dus ik ben heel voorzichtig nog.
 
Ik zie een streepje hoor lauz! Je bent idd wel vroeg met testen dus hou er rekening mee dat het niet perse door hoeft te zetten. Spannend!!
 
Terug
Bovenaan