hoe ziet een innestellingsbloeding eruit?

Hoi allemaal,

Ik heb deze vraag gisteren op het "gewone" zwanger worden forum gezet maar nog niet echt een antwoord gehad en aangezien ik mij op dit forum toch beter op mijn plaats voel, probeer ik het hier nog een keertje. Dus als iemand het weet??? De reden van mijn vraag is dat ik gistermiddag een beetje bloed op een wcpapiertje had zitten terwijl ik volgende week dinsdag ongesteld moet worden. Het was echt maar een heel klein beetje. Lijkt een innestellingsbloeding op gewone ongesteldheid of is het minder? Wie weet het? Alvast bedankt, groetjes Noortje

Hoi noortje,
Dat zou ik ook wel eens willen weten;ik hoor er hele verschillende dingen over endenk dus dat het voor iedereen anders is.
De een heeft geen bloeding,de ander bruin,de ander roze;allemaal een klein beetje. Nu hoor ik ook weleens dat het op een "gewone"ongi kan lijken...Tja,allemaal verschillende ervaringen. Ik heb het zelf al een paar keer meegemaakt dat het voor de menstruatie gebeurde tijdens/net na het klussen. Maar hier tot nog toe nog geen reden om te denken dat het een innestelling was.
moeilijk he?
gr. petra

Hoi Noortje, ik denk dat je een goede kans maakt om zwanger te zijn. Een week voor je ongi bloed verliezen kan toch weinig anders betekene als een inestellingsbloeding en net zoals ieder zwangerschap anders is, zal ook dit wel bij ieder vrouw anders zijn toch. Heb je een regelmatig cyclus? Dan is het natuurlijk helemaal een teken van......!

succes ermee we horen het wel.

Jeetje, ik krijg het er warm van... Ik ben zelf een beetje sceptisch omdat ik ondertussen zoiets heb van "het zal wel weer niet raak zijn"... Het zou ook zo goed een wondje ofzo kunnen zijn. Het enige wat ik kan doen is dus nog een paar dagen afwachten en me niet gek laten maken.

Terug
Bovenaan