hoe ziet een slijmprop eruit?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

De krampen zijn niet heftiger geworden vandaag maar ze zijn er wel degelijk.
Moet ze soms echt weg puffen.

Net toen ik naar de wc ging om te plassen had ik allemaal bruine prut op mijn wc papiertje, sorry voor het vieze praatje.

Is dit de slijmprop misschien?

Kruimel

Ik heb echt geen idee maar toen ik  zonet naar de wc ging had ik ook een bruine sliert in pot liggen. Ik dacht dat het bij mij gewoon bloed was wat de VK had aangericht. Maar stond ook even in twijfel. Sorry ik heb echt geen idee hoe het eruit moet zien. Ik hoop voor je dat het de slijmprop is. Kom op baby kruimel!!!

Ik hoop dat we samen morgen een berichtje kunnen plaatsen over de geboren baby's . Maar hier voel ik nog helemaal niks, het zet vast niet door....

Zet hem op meid!

Monique

Ik denk het wel kruimel..

Herken dat wel van mijn vorige bevalling.
Het wil alleen niet zeggen dat je dan ook meteen gaat bevallen, maar met die krampen erbij, denk ik niet dat het nog lang zal duren..

Succes....

Liefs, Mar

hoi hoi
nou denk wel dat het de slijmprop was hoor,en denk inderdaad dat je binnen nu en een paar uur wel hevige ween krijgt.
wens je in ieder geval heel erg veel succes.
en hou ons op de hoogte he.
liefs sil

Sinds ik dit vorige berichtje heb geschreven zijn de krampen echt heviger geworden.

Ik denk, weet het eigenlijk wel zeker nu, dat het begonnen is.

De krampen komen nu vrij regelmatig en worden steeds heftiger.

Jullie horen nog wel van mij, vannacht ofzo want waarschijnlijk gaat dit een hele lange nacht worden.

Monique, jij moet ook gaan bevallen vandaag of morgen hoor. Gezellig samen puffen........ Ik hoop dat het bij jou ook doorzet.

Kruimel ( 40 + 6 )

Héél véél succes, kruimel. Zet em op!!!!

Groetjes Kippie.

Spannend............eindelijk het echte werk!
SUCCES

Gr Tanja

oooh spannend kruimel!! Ik hoop voor je dat je snel je baby in je armen hebt. Hier ook veel krampen, maar nog geen regelmaat en niet heftig genoeg! Veel succes met puffen!!
Groetjes Kim

Terug
Bovenaan