Hoe ziet jullie babykamer er uit ???

Hoi mama's,

Zo nieuwsgierig als ik ben, en ik denk wel meer met mij, ben ik erg benieuwd naar jullie babykamertjes!!

Zelf heb ik een interieur tik en vind het heerlijk om daar ook mee bezig te zijn. Toen we eenmaal wisten dat we een jongen kregen ben ik gelijk met mijn dikke buik de muur gaan schilderen, spulletjes laten maken  en gaan shoppen.

Samen met mijn vriend, die dit ook heel erg leuk vind, hebben we al die maanden voor en na wat gekocht en de kamer aangekleed. Gelukkig heb je dan nog even tijd, want het is allemaal ook zo duur en op deze manier keken we er ook steeds naar uit als we weer iets bij elkaar hadden gespaard en dat wat we leuk vonden konden gaan kopen.

Al met al ben ik erg blij en trots op het kamertje! Het kamertje waar ik voor Kay's geboorte al heel wat uurtjes heb doorgebracht....

Groetjes!!

Esmé mv Kay

Er is nog ergens een topic van Jantine waarin wordt uitgelegd hoe je foto's moet plaatsen..

Lees dat maar eens rustig door.
Ben erg benieuwd naar die van jullie!!!!

Esmé mv Kay

hoi hoi
mooi kamertje
het kamertje van rosalie is voornamelijk oranje
erg mooi geworden al zeg ik t zelf hihi
ik heb alleen geen idee hoe ik een foto moet plaatsen

Esmee wat een onzettend leuke kamer.
Ik ben niet zo'n crea bea
maar is hier is delano's kamertje
(het badje en het wiegje staan er niet meer)

kim

Leuk kamertje  hoor!!
Winnie the pooh freak?..

Het is juist zo leuk om te zien dat iedereen het op zijn manier doet en of je nu een crea bea bent of niet, een babykamer is altijd aandoenlijk!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan