Hoe ziet jullie klusweek eruit ?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik vraag me altijd na onze klusweek af, of we wel genoeg geklust hebben ! Herkennen jullie dit ?

Mijn vraag is dan ook: Hoe ziet jullie klusweek eruit ? Elke dag ? Om de dag ? Hoever beginnen jullie van tevoren en hoe lang doen jullie het nog daarna  ?

Ben benieuwd !

Wij zijn er niet op die manier mee bezig. Klussen klinkt ook al als iets dat moet, maar eigenlijk niet zo leuk is en wat veel werk is. Zo wilde ik ons bedleven toich niet bestempelen. Nu heb ik makkelijk poraten, want wij hebben al een zoontje. Voor ons is de wens voor een tweede net zo groot als voor de eerste, maar de druk is er af.
Maar om antwoord op je vraag te geven.
Wij doen het als we zin hebben. Tegen de tijd dat mijn eisprong nadert, zeg ik dat tegen mijn man. Vaak levert dat wel extra zin op. Ik hou echter niet bij of we het wel vaak genoeg doen.
Nou, succes ermee.
groetjes
greet

Hoihoi,
Je moet het idd doen als je zin hebt, maar wij letten er wel op. We doen het vaak al om de dag, dus in principe had het al raak kunnen zijn, maar helaas.
Dus vooral doen waar jullie je goed bij voelen!!!!!

Hoi,
Ook wij letten niet op de eisprong. Wij klussen wanneer we er zin in hebben. En vaak
is een van ons er ook niet omdat we allebei onregelmatig werken. Dus dat is best
lastig af en toe. Maar bij de eerste is het ook gelukt. Dus het komt goed.
Liefs Melanie

Hey !
Wij hebben geen klusweek, wij vrijen waarneer we zin hebben.
Dat ze zwanger wilde worden van ons eerste kindje hebben we wel zo gevreeën, maar het duurde even goed nog 1 1/2 jr. voordat is zwanger was. Dus doen we dat nu niet meer en we zien wel waarneer het raak is.
Liefs van Miena.

Hoi,

Ook wij klussen spontaan als we zin hebben,maar we hebben sinds we besloten hebben om voor een kindje te gaan wel meer zin,lijkt wel...
Maar de ene week is het 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet..niet echt geregeld dus.
En in het weekend hebben we ook meer ontspanning dus ook meer zin...
Gelukkig maar dat we er niet zo geforceerd mee bezig zijn,we zitten wel pas in ronde 3 dus je weet niet of dat nog veranderd...

Liefs,Swinnie

hoi hou ik heb maar een keer geklust een dag voor de vruchtbaarste dag en nu vandaag mijn nod maar niks afwachten dus jolanda

Tja het hangt er soms van af. Maar moet je zeggen wij houden er wel degelijk rekening mee. Ik zeg altijd buiten de vruchtbare dagen om is het voor de fun en tijdens de klusweek moet er ook geklust worden (om de dag). Wel op een leuke manier natuurlijk (en dat heb je zelf in de hand) want het moet leuk blijven.

Zo heeft dat gisteren geresulteerd in een vluggertje, want we moesten weg maar het was volgens mijn berekeningen de vruchtbaarste dag. Of het helpt of niet die laat ik toch echt niet schieten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat heb ik 2 rondes wel gedaan en later spijt gehad. dus

Groetjes
talke

Terug
Bovenaan