hallo allemaal.
mijn zoontje is nu 7 maanden.
kan nu sinds een week zitten zonder zijn evenwicht te verliezen en om te vallen. hij heeft zich gister voor het eerst aan de tafel op getrokken en daar stond die dan 2 seconden aan. en daarna viel die boem plat op zijn billetjes.
nu ben ik benieuwd hoe jullie kleintjes zich vorderen en hoe hun voedingsschema is.
voedingsschema van onze kleine man is als volgt
tussen 7 en 8uur papfles 180cc +6 en 3 scheppen bambix.
tussen 10 en 11uur een rijstwafel met kopje thee
tussen 12 en 13uur 2 boterhammen op elkaar met iets te drinken roosvicee of kopje thee.
tussen 15 en 16 uur fruithap.
tussen 17 en 18 uur warm eten en toetje na.
20 uur papfles 210cc +7scheppen en 4 scheppen bambix. en dan slaapt hij tot de volgende morgen 7 uur soms 8 uur.
mijn zoontje is nu 7 maanden.
kan nu sinds een week zitten zonder zijn evenwicht te verliezen en om te vallen. hij heeft zich gister voor het eerst aan de tafel op getrokken en daar stond die dan 2 seconden aan. en daarna viel die boem plat op zijn billetjes.
nu ben ik benieuwd hoe jullie kleintjes zich vorderen en hoe hun voedingsschema is.
voedingsschema van onze kleine man is als volgt
tussen 7 en 8uur papfles 180cc +6 en 3 scheppen bambix.
tussen 10 en 11uur een rijstwafel met kopje thee
tussen 12 en 13uur 2 boterhammen op elkaar met iets te drinken roosvicee of kopje thee.
tussen 15 en 16 uur fruithap.
tussen 17 en 18 uur warm eten en toetje na.
20 uur papfles 210cc +7scheppen en 4 scheppen bambix. en dan slaapt hij tot de volgende morgen 7 uur soms 8 uur.