Hoe ziet jullie woonkamer er na een dagje spelen uit?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

De titel zegt het al: hoe ziet jullie woonkamer er na een dagje spelen uit? Die van ons dus zo:

Ik blijf de hele dag achter zoonlief opruimen maar het heeft gewoon geen zin. Meneer sleept alles overal mee naartoe. Ik heb het dus maar lichtelijk opgegeven. 's Avonds ruim ik alles weer op maar veel zin heeft het niet als Sven 's ochtends de kamer weer betreedt, klaar om op ontdekkingstocht te gaan.....

Groetjes,
Maike

Heel herkenbaar! Ik ruim zeker 2 keer per dag het speelgoed nog een keer op. Vooral omdat mijn dochter heel graag danst op K3 en dan loopt ze met een knuffel in haar arm de hele woonkamer rond. Dan heeft ze tenminste plek om te lopen en hoeft ze niet tussen het speelgoed te lopen. Ze helpt wel al goed mee tijdens het opruimen. Ze vindt het erg leuk om de blokken in de ton te doen enz. We doen dit wel samen. Ik vind het wel gezellig zo'n kamer vol speelgoed. Als het 's avonds maar weer lekker opgeruimd is. Na Sinterklaas heb ik wel een hele kist boven gezet, want het werd echt te gek met het speelgoed. Leuk om die foto te zien! Weten wij dat we niet de enige zijn met zo'n woonkamer vol speelgoed. En echt overal wat...hahahaha!

Hoi Maike,

Bij ons valt het op zich wel mee. Wij hebben al haar speelgoed op haar slaapkamer en de rest in de la onder de box. Alleen het poppenbedje staat er altijd met dekens en pop er in. En op de tafel staat altijd een ton duplo. Verder kiezen wij samen met Marissa 3 dingen uit waar ze mee speelt. Na een paar dagen ruilen we die 3 dingen weer om voor 3 andere dingen. Zo blijft het voor haar overzichtelijk en blijft haar speelgoed ook interressant.

groetjes Linda

Bij ons ziet de woonkamer er op het einde van de dag uit alsof er een bom ontploft is! Tussendoor opruimen doe ik meestal niet meer aan. Ik ruim op als de kinderen 's middags slapen en als ze 's avonds naar bed gaan (de kinderen helpen meestal goed mee).
Ik kan er op zich prima mee leven, maar af en toe krijg ik er helemaal de kriebels van!

groetjes miranda

Ik ruim twee keer per dag op. Als ze tussen de middag naar bed gaat, en als ze savonds naar bed gaat. Maar eh, die foto valt nog mee, moet je eens op de kamer van mijn zoon gaan kijken. Dat is me toch echt een rommelkont en viespeuk....

Terug
Bovenaan