Hoe ziet vruchtwater er eigenlijk uit ?

Hee Meiden,

Ik vroeg me af hoe ziet vruchtwater eruit ?
Ik ben pas over 14 weken uitgerekend maar ben benieuwd hoe dit eruit ziet..
Alvast bedankt..
Groet

Meisjes1990
 
volgens mij als het goed is gewoon helder water, mijn vliezen zijn alleen bij beide bevallingen door de vk gebroken dus eerlijk gezegd weet ik het eigenlijk niet. Dit is wat ik altijd gelezen heb, want als het troebel is moet je de vk gelijk bellen
 
het lijkt net water. Mijn vliezen waren in bed gebroken, dus kon niet zien of het iets gekleurd was, maar het was wel helder. En dat is goed.
 
Er kunnen ook witte vlokken inzitten, dat is niet erg, alleen groen of bruin is niet goed..

Het ruikt wat zoetig, naar sperma begreep ik, maar k moet zeggen dat ik meestal niet zit te snuffelen aan t goedje van m'n man haha dus dat weet ik niet...

Bij m'n vorige bevalling twijfelde ik: werd midden in de nacht wakker in nat bed, voelde verder niks, dus dacht eerst incontinent te zijn, dacht nog welja, dat kan er ook nog wel bij... Man wel laten ruiken (haha sommige dingen schuif ik graag door) hij stond meteen strak van de adrenaline, maar ik heb me verschoond, handdoek op de natte plek en heb heerlijk verder geslapen, in de veronderstelling dat t vast niks was...
Om 9 u het zh gebeld en daar bleek het toch vruchtwater te zijn.
 
Als het goed is is het helder en ruikt het zoetig. Maar ik heb zelf (nog) geen ervaring.

Je bevalling hoeft trouwens ook niet te beginnen met het breken van je vliezen he. Mijn zus beviel afgelopen vrijdag en zij verloor haar slijmprop en vruchtwater pas bij 8 cm ontsluiting.

Liefs
 
Terug
Bovenaan