hoe zijn de avonden?

Hoi allemaal,

Ik ben even benieuwd naar jullie avonden. Slapen jullie kindjes al een beetje door 's avonds? En houden ze zich een beetje rustig? mijn dochtertje van drie maanden is dat nog niet echt van plan. Ze heeft soms nog krampjes, gelukkig niet meer zo erg en ze is vaak ook onrustig. Dan wil ze niet alleen zijn. Soms kan ze zich wel even vermaken in de box en soms slaapt ze wel een uurtje. Maar pas na de voeding van 22.00 uur gaat ze echt slapen.

Hoe is dat bij jullie?

Precies zo, zucht. En als ze dan eindelijk slaapt, ben ik zo moe dat ik ook maar naar bed ga... Want de volgende ochtend is de oudste alweer vroeg wakker.  

Over het algemeen rustig, Evi slaapt tot haar laatste fles. Ik maak haar dan wakker. Voor de fles gaat ze nog even in bad en daarna weer naar bed. Ik mag niet klagen. Onze avond samen begint meestal om 19.00 en eindigd om 21.30 hihihi

groetjes Sonja

Laura gaat rond 19.30 uur naar bed en slaapt tot 23.00 uur wanneer ik haar wakker maak voor de laatste fles. Ongeveer om 23.30 uur gaat ze dan terug in bed en de volgende morgen tussen 7.00 uur en 8.00 uur is ze weer wakker.

Onze kleine van 9 weken gaat om 19.15 uur in bad en krijgt daarna een flesje en ligt er om 20.00 uur in. Soms moet ik nog 1 of twee keer terug om het speentje in te doen, maar dit is vaak nog niet eens nodig. Om 23.30 uur maak ik hem wakker voor de laatste fles daarna komt hij na 4 of 5 uur weer.

Groetjes
Chris

Esther gaat om ca. 19.00 uur in bad of onder de douche, krijgt dan in haar bakerzakje de laatste fles om ca. 19.30 uur en gaat dan om 19.45 uur slapen. Dan slaapt ze door (nu al 4 nachten, hoera!) tot de volgende morgen 6.30 uur. Dus wij mogen over de avonden niet klagen, die hebben we weer helemaal voor onszelf!

Christian krijgt rond 18:00 zijn 4e voeding, is dan lekker wakker en zit dan meestal in de wipstoel toe te kijken hoe papa/mama eten. Geeft dan ook voortdurend commentaar, ha, ha! Daarna gaat hij in badje (rond 19:00-19:30 uur) en meestal nog even spelen in de box. Valt aldaar vaak in slaap, max 20 minuutjes en dan wordt hij een beetje jengelig (is dan ongeveer 20:30 uur). Sinds een paar dagen krijgt hij dan om 21:00 uur zijn laatste flesje en gaat dan lekker slapen tot de volgende ochtend 6:00 uur. In de laatste weken zijn we die laatste fles steeds vroeger aan het geven (eerst 22:30, toen 22:00, toen 21:30 en nu heeft hij om 21:00 uur al honger!), misschien wordt het nog wel iets vroeger...
Dus tja, we hebben de avond nog niet echt voor onszelf, maar ik vind het niet zo erg. Als ik straks 5 dagen in de week werk dan is het juist wel leuk dat hij ook nog even wakker is als ik thuiskom, ha, ha!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (10 weken)

hoi

jens krijgt om 19.00 een flesje,
en gaat daarna gelijk met zn 3 jaar oudere zus naar bed
hij slaapt dan meteen, en we maken hem om 23 uur wakker voor de fles
vaak is hij heeeeel moe dan en drinkt niet veel.
en rond 4 uur komt hij ook nog voor een fles, en dan rond 7.30 weer

helaas is jens vanaf dag 1 een moeilijke drinker,
dus doorslapen zal er voorlopig niet inzitten, snik!!!

groetjes riana

Terug
Bovenaan