Hoe zijn jullie kleintjes onder deze hitte?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Het is vandaag voor het eerst dat Julian echt last heeft van de warmte. Hij wil nu ook niet slapen. Het lijkt hier iets af te koelen, dus ik heb alle ramen openstaan zodat het wat doorwaait. Ik heb hem net ook een nat washandje gegeven, voor wat verkoeling.
Vanmiddag heeft hij ook slecht geslapen en eigenlijk is hij nu behoorlijk moe, maar ja, die warmte houdt hem wakker.
Hoe gaat het met jullie kleintjes, en wat doen jullie om ze in slaap te krijgen?

Groetjes,
Daisy

Hoi Daisy,

Gossie, is het nog zo warm bij jullie, hier moest Tess gewoon een vestje aan vanmorgen, de temperatuur is niet boven de 20 geweest. Dus hier geen slaap problemen, gister was het wel erg warm, maar daar heeft ze gelukkig weing last van gehad, ze zweet alleen veel, maar blijft vrolijk en slaapt normaal.

Vannacht heeft ze in een romper geslapen en toen ik thuis wwas met de deur open, we moeten nog een dakraam maken, het was wel 29 graden in haar kamer.

Heel veel succes met de kleine man.

Nanda

Het was hier vandaag de warmste dag van de hele week en vooral erg benauwd.
Het koelt nu wel wat af en gelukkig staat er een beetje wind, maar de warmte zit al helemaal in het huis en is dus niet zomaar weg. Ik hoop op een verkoelend buitje, maar dat zie ik in de verste verte nog niet aan komen.
Ik ben bang dat we gewoon moeten wachten op betere tijden (, 'tis ook nooit goed he, hier in nederland!)

Welke warmte??? Hier in Scheveningen was het gewoon koud vandaag! Het was hier vlaggetjesdag, overal kraampjes en vistentjes, live muziek enz enz.
Ik was blij dat ik nog een deken onderin mijn kinderwagen had (om op te spelen in het park) zodat ik die over Fabio heen kon leggen. Zijn beentjes waren helemaal koud. Hij had een driekwartsbroek aan en een tshirt met korte mouwen en een spijkerjack.
Fabio ligt nu in bed met een romper, pyama en een zomerslaapzak aan!

Nee, de zomer was hier ver te zoeken vandaag! Als ik dan hoor dat sommige kindjes lekker in het zwembadje hebben gespeeld!!!!

Groetjes van Fabio en Cissy

Goh, wat kan het dan verschillen in zo'n klein landje he?
Wel een leuke vlaggetjesdag gehad ondanks de kou, Cissy?

Ja het was heel erg leuk: er waren oude postkoetsen met paarden, ringsteken met paarden, visserskoren, heel veel viskraampjes, vissersboten waar je op mocht kijken en natuurlijk in de haven bij Simonis Vis, heel veel nederlandse artiesten! Met als klapper Wolter Kroes!

Ja dit is echt dé dag in Scheveningen, daar kijkt iedereen altijd naar uit!
Dan is het idd jammer dat er geen zonnetje schijnt!
Maar ja je kan niet alles hebben he?

Groetjes van Cissy

Klinkt gezellig!! Maar wees blij dat je niet het weer had dat wij vandaag hadden/hebben. Alles plakt en de mensen zijn sneller geirriteerd dan normaal. Vanavond even uit eten geweest: het zweet gutste ons echt van het hoofd, niet normaal. Dat was bij jullie wel goed geweest voor de drank-omzet, maar het was er vast niet gezelliger op geworden.

Vandaag was het wel wat benauwd, maar verder een vrij sombere dag.
Verder was Kay wat overhit

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan