Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier is het toch wel ouwerwets, maar als ik dingen klaar zet dan wil Sr ze nog wel opruimen.
maar stofzuigen/ wassen/ eten klaar maken.
als ik het niet doe, doet hij het ook niet hoor
We doen allebei het huishouden helemaal super. Ook met de kleine doen we allebei evenveel, hij in het weekend en ik door de weeks, maar nu moet ik ook weer werken dus moet hij het ook door de weeks gaan doen en ik ook in het weekend.
Gewoon goed verdeeld dus.
hier ook nog ouderwets....
ik het eten en het huishouden (en de financiën)
en hij de auto en de tuin ed.
Maar ik heb zo'n lieverd die elke week voor me stofzuigd en dweild en samen doen we de kids.
Ook heeft hij 1x per week een "papa-avond" als ik ga sporten en soms ik "papa-dag" als ik nodig weer eens wil shoppen met een vriendin of beurzen afga!
Nessie
hallo
ik voel me af en toe net supper vrouw loop door het huis te rennen!!!!!
ik doe alles maar dan ook echt alles
de flesjes verschonen huishouden boodschappen thuin financien enz alles maar dat geeft niet soms wel maar meestal niet
hier ook ouderwets.
Boodschappen koken wassen strijken noem het maar op.
Maar ik vind het wel fijn zo hou ik zelf een vinger in de pap. Vind het moeilijk om dingen uit handen te geven.
Alleen koken, dat zou manlief met alle liefde uit handen mogen nemen, daar heb ik zon hekel aan!!. Af en toe kookt hij en dat vind ik geweldig, maar mannetje houdt ook niet zo van koken dus meestal sta ik weer achter de potten...pfffffff