hoe zit dat nou precies met cervixslijm???

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, daar ben ik weer...

Deze maand voor het eerst gelet op mijn cervixslijm (info gelezen op www. vruchtbaarheid.org) maar wordt er nu een beetje onzeker van.
Vlak na mijn ongi ontdekte ik slijm, dus ik dacht: daar gaan we, haha! maar opeens vorige week dinsdag ook weer slijm, dus maar gewoon doorgeklust! maar sinds gisteren WEER slijm, ik snap er helemaal niets van. Heb woensdag avond voor het laatst geklust want mijn mannetje is donderdagochtend weggegaan en komt pas vanmiddag weer terug. Mocht die laatste keer nou mijn ei zijn geweest moet ik hem dan vanmiddag meteen bespringen, haha of is het dan al te laat?
ik kon geen patroon of zo ontdekken, de eerste 2 keer wittig slijm en nu de laatste keer gelig?? sorry voor de details maar weet anders ook niet hoe ik het uit moet leggen!
Verder geen klachten gehad deze maand...
groetjes kreeftje

Hoi kreeftje!
Wat ik heb begrepen over cervixslijm is dat wanneer het slijm doorzichtig eruit ziet en je er tussen je vingers (sorry voor de details) draden van kan maken je in je vruchtbare periode zit. Hoop dat ik je heb kunnen helpen en veel plezier met klussen!

hoi kreeftje,

Ik begreep eerst ook niet hoe mijn lichaam in elkaar zat met celvixslijm.
Dit slijm moet is helder en je moet er draden mee kunnen trekken.
Ik ben er nu achter dat ik heel weinig celvixslijm heb,   ik zie het heel lichtjes op het wc papier.
Ik ben er nu achter wanneer dat is omdat ik 3 maanden lang ovulatie testen heb  gebruikt en ik tempte iedere dag. Daardoor weet ik nu hoe mijn lichaam in elkaar steekt en wanneer mijn eisprong nadert.

ik hoop voor je dat je op het goede moment geklust hebt.
heel veel succes
groetjes schorpioen27

Ik word nooit wijs uit dat slijm.. plus als je het om de dag doet vanaf
dat je ongi eindigt, is er toch ook de nodige sperma aanwezig die het
detecteren van het slijm wat lastiger maakt... toch?

Groetjes, Aurora

28, ronde 7, 1e kindje, NOD 22-04

http://aurora.web-log.nl

dag kreeftje..

ik las net je berichtje bij mij.,, ik ga ook heel hard duimen voor jou dat het dinsdag uitblijft.... alleen ben bang dan ze er bij mij wel aankomen.. mijn tepels zijn ongelooflijk gevoelig, ze doen gewoon pijn.

liefs jip

Terug
Bovenaan