Ik ben dinsdag naar de vk geweest en ze zei dat de baarmoedermond al dun was, om dit te bevorderen heeft ze Pulsatilla mee gegeven. Nu heb ik gister heel veel ontlasting gehad (sorry dames) terwijl ik de hele zwangerschap al last heb van erge obstipatie. En ik heb het idee dat de kleine een hardloopwedstrijdje met zichzelf in mijn buik aan het doen is. Ook heb ik wat onrust in me en voelt het lichamelijk niet zo prettig zonder te weten wat het precies is.
Vanacht voor het eerst sinds weken weer een keer goed geslapen ondanks de uitstapjes naar het toilet. Ik heb geen last van harde buiken of voorweeen maar dat hoeft ook niet bij de eerste zei de vk. Is het psychisch of zou de bevalling een heel klein beetje op gang komen... hoe weet je dat nou als het je eerste is, je er met smart naar uitkijken en overal een ander verhaal leest....
Vanacht voor het eerst sinds weken weer een keer goed geslapen ondanks de uitstapjes naar het toilet. Ik heb geen last van harde buiken of voorweeen maar dat hoeft ook niet bij de eerste zei de vk. Is het psychisch of zou de bevalling een heel klein beetje op gang komen... hoe weet je dat nou als het je eerste is, je er met smart naar uitkijken en overal een ander verhaal leest....