hoe zit dat npu met die flessen?

Hoi, ik zit een beetje te klooien met de flessen. Mijn dochtertje kreeg er een week geleden nog 5, maar die dronk ze niet helemaal leeg. Toen besloten om er vier van te maken (ze krijgt ook al een heel fruithapje), dronk ze helemaal leeg en sliep ook na de laatste fles (19.30)  tot de volgende ochtend door. Terwijl ze eerst wakker was tot de laatste fles om 21.30. Maar nu sinds gisteren is ze weer vroeger wakker. Vanmorgen om 6.30 terwijl ze eerst sliep tot 7.30. Ik weet nu niet zo goed wat het beste is. Weer terug naar 5 flessen? Of nog een halve om 21.30? Of toch volhouden? Ze krijgt sinds vandaag ook groentenhapje (broccoli, vindt ze heeel erg vies, kokhalzen...).

Ik ben benieuwd hoe laat ze wakker wordt morgen... Iemand tips verder?

Hoi,
ik zou dit gewoon eerst wat langer proberen. Ze moet ook weer een nieuw ritme vinden. En met de groentehap erbij heb je zowiezo kans dat ze meer vol zit en dus ook weer wat langer slaapt.
Quinn is de laatste week ook 1 uur eerder wakker dan eerst. Hoort er gewoon bij denk ik. Je zou ook nog rijstebloem in de laatste fles kunnen doen. Of hem iets later geven. Wij geven de laatste fles om 20 uur en hij slaapt dan tot 7.30 uur.
Groetjes Veerle

Hoi,hoi,
Ik denk dat je net wat Veerle schrijft even moet volhouden.
Evi zit nu ook sinds een week op 4 flessen. 5 flessen was duidelijk te veel, ze dronk ze niet leeg nu met 4 flessen wel en lust ineens groenten en fruit.
Ze krijgt om 19.30 laatste fles en slaapt dan door tot 7.30.

Succes,
groetjes Sonja

hoi

jens word ook elke dag wel anders wakker , meestal 7.30
maar vanmorgen was het ook 6.30 al ppff
wij geven hem een speentje, en vaak mag hij even tussenin liggen nog
ook al word hij vroeg wakker de eerste fles is pas rond 7.45--8.00
zo blijf je altijd in het ritme, en hij is er zelf ook inmiddels aan gewend,
hij krijgt ook 4 flessen, dus de laatste zo rond 19.30

groetjes

Terug
Bovenaan