hoe zit dat nu met die tarwekiemoliecapsules?

A

Anoniem

Guest
mijn dokter zegt namelijk dat het geen kwaad kan,
maar ik weet niet wat ik moet doen, heb van een aantal mensen hier gehoord dat ze erna snel zwanger zijn geworden, maar er was ook iemand met een negatief bericht erover.
wat vnden jullie?

Hoi Fiepke,
Sorry ik heb er geen ervaring mee. Maar baat het niet schaad het niet?
Ik persoonlijk geloof niet zo in die pilletjes, ik laat liever de natuur haar werk doen.
Ik snap wel dat als je al heel lang bezig bent dat je dan eens wat probeert.
Maar jij bent toch ook nog maar net bezig om zwanger te worden? Of vergis ik me?
Ik wil ook heel graag zwanger worden maar afdwingen kun je het helaas niet.
Ik hoop voor je dat als je het gaat gebruiken dat het helpt.
Succes en liefs Melanie

nee klopt maar ben gewoon info aan het verwerven, als het blijkt dat het daarmee een stuk sneller gaat, niemand wil lang bezig zijn toch, je hoopt toch dat het snel raak is?
afdwingen gaat idd niet,
maar alle hulp is toch welkom?

Hoi,

Ik slik zelf teunisbloemolietabletten, die werken goed voor je
hormoonhuishouding. Ik heb hierdoor ook een regelmatige cyclus
gekregen, maar van die tarwebloem tabletten had ik nog niet gehoord.

Wat voor negatieve geluiden waren daar dan over?

groetjes Thessa

Ik had ook gelezen dat  t positief zou zijn en dus meteen gehaald. Na n paar dagen las ik t eerste negatieve aspect ervan, namelijk dat het je baarmoederslijm (of iets dergelijks) zou verdikken, wat niet goed zou zijn. Het fijne weet ik er niet van, maar ik ben er wel meteen mee gestopt...Stel dat t zo is. Dan probeer ik t liever op de 'natuurlijke' manier..

Hoi meiden,

Ik ben deze week bij de dokter geweest...ik ben al 17 maanden bezig en wij hebben dus nu de stap naar de medische molen gezet...ik was net als sommige van ullie pas geleden begonnen met die tarwekiemoliecapsules omdat er positieve berichten over waren...maar toen kwam ook die negatieve info..namelijk verdikking van je baarmoederslijmvlies...waardoor innesteling moeilijker wordt..dus ik vroeg het ook aam mijn dokter en die zei ook dat je het beter niet kan gebruiken want die verdikking kan plaats vinden..hoeft niet maar kan...Misschien zou het ook wel wat te maken hebben met hoe lang je dat slikt maar toch...
Dus ben ik er ook maar mee gestopt....
Ik dacht ik laat dit jullie ook maar even weten...

Mijn man en ik gaan nu eerst maar eens in spanning afwachten wat de uitslag van het spermaonderzoek en bloedondezoek is...

Succes allemaal!

Liefs Linnepinnie

ja die geruchten idd.
maar wat ik nou van die teunisbloem hoor, hoor ik ook voor het eerst,
die tarwekiemolie klinkt idd niet handig als je last hebt van die bijverschijnselen, denk dat ik er maar van af blijf.
bedankt voor de reacties
en heel veel succes linniepinnie

hoi fiepke,

ik ben vorige maand ook begonnen met tarwekiemolie capsules en het was voor mij ronde 27 en nu ben ik dus spontaan zwanger geraakt ik weet niet of het daardoor kwam maar ik was wel zwanger
groetjes ineke

Terug
Bovenaan