hoe zit dat nu met die tarwekiemoliecapsules?

A

Anoniem

Guest
mijn dokter zegt namelijk dat het geen kwaad kan,
maar ik weet niet wat ik moet doen, heb van een aantal mensen hier gehoord dat ze erna snel zwanger zijn geworden, maar er was ook iemand met een negatief bericht erover.
wat vnden jullie?

Hoi Fiepke,
Sorry ik heb er geen ervaring mee. Maar baat het niet schaad het niet?
Ik persoonlijk geloof niet zo in die pilletjes, ik laat liever de natuur haar werk doen.
Ik snap wel dat als je al heel lang bezig bent dat je dan eens wat probeert.
Maar jij bent toch ook nog maar net bezig om zwanger te worden? Of vergis ik me?
Ik wil ook heel graag zwanger worden maar afdwingen kun je het helaas niet.
Ik hoop voor je dat als je het gaat gebruiken dat het helpt.
Succes en liefs Melanie

nee klopt maar ben gewoon info aan het verwerven, als het blijkt dat het daarmee een stuk sneller gaat, niemand wil lang bezig zijn toch, je hoopt toch dat het snel raak is?
afdwingen gaat idd niet,
maar alle hulp is toch welkom?

Hoi,

Ik slik zelf teunisbloemolietabletten, die werken goed voor je
hormoonhuishouding. Ik heb hierdoor ook een regelmatige cyclus
gekregen, maar van die tarwebloem tabletten had ik nog niet gehoord.

Wat voor negatieve geluiden waren daar dan over?

groetjes Thessa

Ik had ook gelezen dat  t positief zou zijn en dus meteen gehaald. Na n paar dagen las ik t eerste negatieve aspect ervan, namelijk dat het je baarmoederslijm (of iets dergelijks) zou verdikken, wat niet goed zou zijn. Het fijne weet ik er niet van, maar ik ben er wel meteen mee gestopt...Stel dat t zo is. Dan probeer ik t liever op de 'natuurlijke' manier..

Hoi meiden,