hoe zit dat ook alweer?

A

Anoniem

Guest
Ik dacht dat ik al veel wist, maar toch heb ik nog een vraag: hoe lang je cyclus ook is, komt je menstruatie altijd 14 dagen na je eisprong? Of komt je eisprong precies in het midden?

Ik heb zelf een vrij onregelmatige cyclus, maar ik houd ongeveer 33 dagen aan. Volgens het temperaturen is mijn eisprong op 22 april geweest. Nu weet ik niet of ik dan 6 mei mijn NOD heb, of rond 8/9 mei. Ik heb wel veel last van van alles en nog wat, normaal heb ik dat niet zo ver voor mijn menstruatie: pijnlijke, zware borsten, moe moe moe (maar ja, heb ook weinig geslapen), een weeig gevoel in mijn buik, en verder voel ik me vooral heel raar: alsof ik dagen niet heb gegeten en geslapen, zo'n gevoel dat je het allemaal wel meemaakt wat je doet, maar niet echt bewust erbij bent. Stiekem heb ik gisteren al getest, maar die was negatief. Van alles wat ik hier heb gelezen is dat natuurlijk veel te vroeg geweest, maar ja, je hoopt toch om een keertje een positieve uitzondering te zijn en dat het al te zien is... Nog maar een paar daagjes wachten dus...

Hoi Quimn

Ik dacht dat ik ook al genoeg wist na 2 zwangerschappen. Maar allemaal is het toch weer anders. Je blijft altijd nog met wat vragen. Maar daar heb je deze forum ook voor, elkaars ervaringen delen.Als ik jou was test ik aan het einde van de week nog een keer. Het is denk ik nog te vroeg. De hcg hormoon is vaak niet zo vroeg herkenbaar op een test meestal de dag van de NOD of erna. Veel succes en we horen het.

Groet Sharine

BR>even kijken of ik mijn banner goed gekopieerd krijg..

Hoi Quimn,

Volgens de gyn komt je NOD altijd 14 dagen na je eisprong. De periode daarvoor is dus bij iedereen anders. Hopelijk kun je wat met deze info. En succes ermee!

Liefs,

ginger

Terug
Bovenaan