hoe zit dat?

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik ben gisteren voor een echo geweest omdat ik zo een buikpijn had , wat door trok naar me rug. Dus ik mocht gelukkig langs komen. Nou dacht ik 6 wk 6 dgn zwanger te zijn maar ik was dus 5 wk en 5 dgn zwanger. 28 februari was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en 15 maart heb ik een eisprong gehad, 30 maart was de test positief.

Op internet het zitten bereken maar dan klopt er helemaal niets meer van, het is maar een weekje maar ik vind het zo vreemd.

Groet Franca

Hoi Teigertje, Miscchien heb je eenlate eisprong gehad en te voreg getest. Dat kan het verschil zijn. Soms hebben mensen met een vroege test al een duidelijke streep.

hoi tijgertje
de tijd tussen bevruchting en inesteling kan een paar dagen duren dus misschien heeft het ermee te maken?

en was alles wel goed op je echo?

klopte het hartje al? zo ja heb je nl veeeeeeeeeeeeeel minder kans op een miskraam

groetjes sandra

hi,

ja het hartje klopt al, was echt een leuk gezicht gisteren. Ik hoop dat het nu wel goed gaat vorige keer is het fout gegaan. Vandaar dat ik me zorgde maakte over buikpijn. Volgende week moet ik weer terug komen.

groet

Hoi Franca,

Is het lang geleden dat je de miskraam hebt gehad??
Ik heb zelf afgelopen november een miskraam gehad. Mijn eerste menstruatie was toen op oudjaarsdag en daarna was ik zwanger. Omdat mijn cyclus voor de miskraam altijd precies 4 weken was, ging ik daar nu ook van uit. Toch bleek ik bij de echo ook een
week korter zwanger dan wij hadden berekend. Het komt dus vaker voor.

Groetjes,

Suus

Hoi,

Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat je het hartje pas vanaf 5 weken en 6 dagen kunt zien, dus dat je dan korter zwanger zou zijn lijkt mij ook niet te kloppen (om de verwarring nog wat groter te maken).

groet,

s

ik heb in november een miskraam gehad en eind december kwam me menstruatie weer op gang. Ik heb een cyclus van 30 dagen. Voor me zwangerschap ook.

Ik lees ook dat er pas hartactiviteit zichtbaar is bij circa 6 weken, nou ik weet het verder ook niet. Volgende week weer een echo en dan zie en ik hoor ik wel.

Groetjes

Terug
Bovenaan