Hoe zit de kleding inmiddels?

In 2012 ben ik 14 kilo afgevallen. In gewicht ben ik nog niet aangekomen alleen droeg ik de meeste broeken inmiddels met een riem en dat zit niet meer zo lekker. Heb erg veel last van mijn darmen en heb inmiddels een klein buikje... Ik doe nu een buikband om mijn broeken en dan blijven ze redelijk zitten. Verder draag ik graag jurkjes.

Ik draag nog steeds mijn zwangerschapsbroeken sinds mijn laatste zwangerschap omdat ik nog niet terug was op mijn oude figuur (wel weer op mijn oude gewicht hahaha) en dat was volgende week de 17e... 6 mnd geleden...
Zitten lekker comfortabel en verbergt mijn buikje nogwat :)

Ik draag nog steeds mijn eigen kleding. Wel heb ik bepaalde broeken die wat stak gaan zitten. Maar tot nu toe nog geen aanpassingen nodig.
Die buikband lijkt me een goede tip, als het zover is, ga ik hem uitproberen!

Ik was helaas de kilo's van de vorige zwangerschap nog niet kwijt, dus droeg sowieso nog zwangerschapskleding. Daar past alles nog van, behalve de broeken. Beetje jammer, maar goed, heb ik wel een excuus om nieuwe kleren te gaan kopen ;)

wel behoorlijk last van mijn darmen, maar pas nog prima in mijn eigen kleding!gelukkig...ze zeggen dat je met meerdere zwangerschappen sneller groeit, daar zit ik nu met 8 weken nog echt niet op te wachten hoor ...hahaha maar als je eigen kleding echt niet lekker meer zit lekker zwangerschapskleding dragen hoor!zit dan veel comfortabeler en komt je buikje ook mooier in uit!

hier kan ik het niet meer verbergen, buik is al behoorlijk gegroeid, als zal dat meer van de darmen zijn dan echt al van de baarmoeder (denk ik). ik draag nu veel jurkjes enzo. ook de zwangerschapskleding maar eens tevoorschijn gehaald maar ik wil eigenlijk nog even wachten tot na de 12 weken als dat lukt.

Terug
Bovenaan