hoe zit dit bij jullie?

A

Anoniem

Guest
Ook wij hopen een kindje te krijgen. Het roept een hoop vragen op. Even een vraag over het volgende: ongeveer 14/15 na de eerste dag van menstruatie (dus rond eisprong waarschijnlijk..)heb ik meestal dikke slijmerige afscheiding. Wie herkent dit? Ik vraag mij af of het slijm NA je eisprong komt (dus ben je dan al "te laat"?) of tijdens je eisprong?? Hoe is het bij anderen?? (Waarschijnlijk is dit zoals bij alles bij iedere vrouw weer anders..maar toch ben ik even nieuwsgierig!).

Voor iedereen veel succes en plezier ;-)

Hoi Pino,

Dat slijm betekend dat je hartstikke vruchtbaar bent, het helpt om het zaad naar de juiste plek te 'glibberen'
Je kunt je vermoedelijke, vruchtbare periode uitrekenen op babybrabbel.org.

Succes ermee, jeanette

Hoi Pino,
Pas las verhaaltjes van twee meiden die allebei aan de ovulatie testen bezig waren. En die hadden hun eisprong gemeten twee dagen na het heldere cervix slijm.
Dus je hoeft niet perse te laat te zijn.
Hoe het bij mij zit weet ik nog niet. En wat je zegt, het zal per vrouw wel verschillen.
Succes en klussen!
Liefs Nance

Hoi hoi,bij mij is het altijd ervoor,je bent dan in je vruchtbare piriode,sucses gr manuela

Hoi Pino,

Dit slijm heet cervixslijm en is noodzakelijk bij het zwanger worden. Het begint een paar dagen voor je eisprong (zo'n dag of 3/2) tot ong. 2 dagen na je eisprong.

Terug
Bovenaan