hoe zit dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik heb op 28/08 een miskraam gehad, en heb daardoor 9 dagen bloedverlies gehad.
Toen was het drie dagen over..gelukkig dacht ik..
Maar ineens kwam het gistermiddag weer terug..
Een beetje als een ongi zeg maar..
Dat kan toch niet zo snel??
Voel me prima, geen buikklachten ofzo hoor..
Kent iemand dit??
Anders morgen even bellen met de vk..

groet R

hoi

ik heb ook een miskraam gehad en heb ong 2 weken flink gevloeid. nadat het een paar dagen over was begon het weer drie dagen. verloor ook pas de laatste dag het vruchtje.
sterkte en groetjes van mij

Hoi R,

Ik kan je geen antwoord geven. Wilde eigenlijk alleen weten hoe het met je ging. Ik heb vaker gelezen dat dit normaal kan zijn, dus ik zou me niet al te veel zorgen maken. Volgens mij is je lichaam nog een beetje in de war.

Trouwens steenbok, ik hoop dat we met onze verjaardagen ingaan wetende dat we zwanger zijn. We gaan ervoor he?

groetjes
talke

Hoi hoi,

Ik heb net een miskraam gehad en heb daardoor bijna 4 weken gevloeid. Dit kwam omdat het vruchtje niet wou loskomen. En ja soms zat er een dag tussen dat ik bijna niet vloeide, dat gebeurt dus, ik weet alleen niet waarom.

Popje heb je echt niet meer gevloeid na dat je je vruchtje ben verloren. Ik wil je niet bang maken maar mijn vk zei dat het toch nog best belangrijk is dat je nog even navloei als je het ben kwijt geraakt. Dit om het echt helemaal schoon te maken. Bij mij heeft dat navloeien nog 3 a 4 dagen geduurd.

Groetjes Joyce

Hoi meiden, dank je wel weer voor de reacties.
Ik heb met de miskraam meteen, binnen 10 min het vrucht/zakje, en de placenta al verloren. Dat heeft de vk bevestigd, dus dat zal het niet zijn..Kijk het nog even aan tot vrijdag.

Talke, met mij gaat het beter.
Soms een vervelend moment..zoals vandaag toen een collega  [ zelf net terug van verlof..]
 zei; '' Ik denk dat het een meisje word!!"
Ze had even geleden gehoord dat ik zwanger was, maar nog niet gehoord dat het was mis gegaan...OEI.
En gelukkig heb ik er met mijn buurvrouwtje  uitgebreid over gesproken, en voelt het nu wel goed. Ze bleek dus ook zwanger, en we zouden op dezelfde dag zijn uitgerekend...Alleen nu gaat ze alleen verder..

Maar inderdaad, de knusse wintermaanden komen eraan, en we gaan er vast snel weer voor he!!
Onze tijd komt wel, en hoe!!
We hopen op het beste..
Nu alleen die bloeding nog even afwachten..zo word het lastig haha
Liefs en groet R

Terug
Bovenaan