hoe zit het bij jullie

A

Anoniem

Guest
ik ben kelly en ben hier nieuw. ik heb al jaren een kinderwens en mijn vriend en ik hebben eindelijk de keuze gemaakt om er werk van te maken. spijtig genoeg moeten we wachten op de resultaten van de bloedtest van mijn vriend die een genetische afwijking heeft. nog even (tot het einde van het jaar) wachten dus.
ik wil niet opdringerig zijn maar hoe zit het bij jullie? hoe lang zijn jullie al  bezig en hebben jullie het ook moeilijk? ik ben erg nieuwsgierig naar jullie verhalen. groetjes

hallo.
ik zit in hetzelfde schuitje, alleen een stapje verder.
wij hebben nu besloten om echt eraan te beginnen.
de broer van mijn vriend heeft een geestelijke achterstand en vandaar dat we dat ook hebben laten uitzoeken.
we hebben de uitslag gehad, die viel heel erg mee, we hebben 5 % kans op een gehandicapt kind.
we hebben gezegd dat we op de uitslag wilden wachten, voor de zekerheid en ook gedaan.
maar ik heb vandaag mijn eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil, dus na deze week kunnen we er volop tegenaan.
succes!

Hai, mijn naam is jeniffer, wij zijn nog niet zo lang bezig. Maar je wilt het erg graag dus we oefenen veel ha ha.Ik heb nog geen normale menstruatie gahad.
Dus dat is wat minder, ik heb de pil 10 jaar geslikt. Dus mijn lichaam is nog aan het ontwennen ervan. Hoelang ben jij al bezig? Dit is een leuk forum ook al had ik net veel moeite met inloggen. Maar goed dat is opgelost.
Ik wens je veel succes en de groeten van Jeniffer

Terug
Bovenaan