hoe zit het bij jullie

hallo allemaal, ik ben kelly en ben hier nieuw. misschien hebben jullie al een paar verhalen van me gelezen maar ik zal het nog even uitleggen. ikzelf heb  al jaren een kinderwens maar pas nu hebben mijn vriend en ik besloten  om te beginnen met kinderen. helaas moeten we nog een tijdje wachten op  de bloedresultaten van mijn vriend die een erfelijke genetische afwijking heeft. de resultaten zijn pas beschikbaar  tegen het einde van het jaar. wat vast staat is dat we kans hebben op gehandicapte kinderen.  
ik wil niet opdringerig zijn maar hoe zit het bij jullie? op welke manier en hoe lang zijn jullie bezig met zwanger worden?    

hoi hoi

welkom op deze forum!!!

ik ben cenn en wil ook al heeeeeeeeel lang heel graag kinderen... mn vriend en ik zijn al dik an derhalf jaar bezig...mn vriend wil ook heel graag kinderen,alleen wou hij het liefst eerst settelen (moeten nog een nieuw huisje kopen) ma omdat ik zooo graag wil zijn we eerder begonnen (gelukkig ma) nog steeds zonder resultaat helaas...

dat was een   btje mijn verhaal...

wat vervelend zeg dat je kans hebt op gehandicapte kindjes!!! ik hoop dat je heel veel geluk mag hebben meid!!!

liefs cenn

Terug
Bovenaan