Hoe zit het met de fanatieke lijners onder ons???

A

Anoniem

Guest
Een tijdje geleden las ik menig verhaal van  mama's onder ons, die vol goede moed aan hun afvalrace begonnen waren. Momenteel hoor ik er niks meer van. Ik ben extra geïnteresseerd, omdat ik zelf aan het Bakkeren ben geslaan. Ik zit nu in week 7 en was na 6 weken al 9.7 kilo kwijt.   Gisteren naar de stad geweest en ik ben zo'n beetje de hele dag in euforie-stemming geweest, want ik kon voor het eerst in jáááááááren weer maat 42 aan. Jippie!!!!!!!! Nooit gedacht dat het me nog eens zou lukken en zo eenvoudig, want anders dan het commentaar van vorige week in de pers, is het totaal geen hongerdieet en is het ontzettend goed vol te houden!! Ben super gemotiveerd om door te gaan. Op naar de 15 kilo. Lang leve Sonja!!

Groetjes Fonske

BOEHOE, het was zo gezellig vanavondIk ben nu nog zelf aan het voeden, maar heb helemaal genoeg van mezelf, dus ben wel gagaan voor een verwijzing naar de dietiste, daar heb ik a.s. donderdag mijn eerste gesprek, ik ben benieuwd, wil zeker 20 kilo afvallen, voor Mei, want dan doet onze oudste de communie. Ben nu langzaam aan het afbouwen met voedennu nog 2 keer), Maar om terug te komen op je vraag. Het gaat nu nog niet goed,hihi, maar dat komt wel, ben er helemaal klaar voor Groetjes en jij ook veel succes Wendy

Nou, hier nog een Bakkeraar! Ik ben nu 18 kilo kwijt. Ik ben afgelopen jaren veel aangekomen en zit nu zelfs onder het gewicht van toen ik trouwde (2000). Ik ben er echt heel trots op. Ook mijn omgeving  is heel lief wat complimenten betreft. Ik voel me gewoon weer lekker in mijn vel. Als ik me leuk aankleed voel ik me zelfs weer mooi. En dat is wel een tijdje geleden...(ik heb me echt een nijlpaard gevoeld)
Echt slank ben ik nog niet, maar dat ben ik nooit geweest. Ik wil nu nog 3 kilo kwijt (dan zit ik onder de 80, nl 78) en dan ga ik even pauzeren. Misschien volgend jaar nog verder ofzo, maar ik heb even dieet-pauze nodig. In principe ben ik tevreden (over 3 kilo).
Ik wil iedereen aanmoedigen die niet lekker in z'n vel zit (qua lichaam dan). Je krijgt echt weer eigenwaarde terug! Het is ook nog eens veel beter voor jezelf. Ga ervoor! Heb je aanmoediging nodig....blijf erover kletsen hier. We kunnen je helpen!
Liefs Nelleke

Ik was niet zo'n heel fanatieke lijner, maar ben nu wel weer terug op m'n
oude gewicht. Ik heb dat gedaan met Herbalife. 'k Weet niet of dat jullie dat
wat zegt, maar dat is dus officieel geen afslank produkt. Maar doordat je je
lichaam op de goede manier voedt, kan je er toch mee afvallen.
En door die goede voeding voel ik me nu top en blijf ik dus gewoon doorgaan
met het voordeel dat ik dan dus ook netjes op mijn gewicht blijf.
Is weer eens iets naders dan Sonja Bakkeren.

Succes en groetjes
Corine

Sinds wij geen chips en nauwelijk nog snoep in huis hebben gaat het goed met mijn gewicht. Momenteel ben ik 2 kilo lichter dan toen ik zwanger werd, maar nog steeds wel te zwaar.
Ik eet regelmatig, in het ritme van Julian mee: sochtends ontbijt, tussendoor fruit, lunch, bij de thee een koekje en avond eten. Soms savonds nog een koekje, lang niet altijd. Dus geen voorgeschreven toestanden en af en toe ook gewoon een patatje of een luxe broodje. Verder sport ik niet (meer) en fiets ik veel minder dan voorheen, dus ik ben blij dat mijn gewicht momenteel stabiel is. Ik zou er wel graag meer af willen, maar neem er genoegen mee als dat langzaam gaat. Het zat er ook niet in een paar weken op! Ondanks het overgewicht ben ik blij met mijn lijf!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ja ik ben ook een bakkeraar, ben nu 10 kg kwijt en dat is goed zo. Woog 75 kg en nu dan 65 kg. Meer mag er niet van af van mn man hahahah
Moet alleen nog iets doen aan die buikspieren dat krijg je met Sonja niet getraind
Maar ben geen sporter, loop wel veel en fiets naar mn werk(is maar 10min per dag hahahah, 5 min heen en 5 min terug)
Maar ik kan mn maatje 38 weer aan dus mag niet klagen.....

gr jen

ik ben 17 kilo lichter door mevr.bakker
en zit nu weer op mijn gewicht van voor mijn zwangerschap
ben eigenlijk nog wel te zwaar maar ik vind het even goed zo
het ging met het bakkeren te snel en dat kon ik wel merken
werd er draaierig van maar goed ik verloor ook 10 kilo in 6 weken
tijd

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Nou hier gaat het @*$^%&@*%&%@(*$% ^* !#^%*$^gewoon NIET.
Ga inmiddels bijna een jaar (aardig fanatiek) naar de sportschool 2x per week. Ik drink aardig wat water naast mijn gewone drinken, ik werk 24 (soms meer) uur per week in de zorg (fysiek toch best heftig) en ik probeer te letten op wat ik eet. Ik neem heus wel eens een koekje bij de koffie maar kom nou.... dáár alleen zal het toch niet aan liggen?
 Zucht... mw. Bakker is ook niks voor mij. Doordat ik in de zorg werk heb ik ècht geen tijd om mij dáár ook nog eens mee bezig te houden. Bij ons op het werk is het soms zo druk dat je nauwelijks tijd hebt voor koffie, laat staan een cracker met kaas/schaaltje yoghurt met banaan en dergelijke. Ook is het werk fysiek tè zwaar om mij compleet aan de Sonja te kunnen houden. Ik heb het tweede boek gelezen van haar en heb wel wat kleine dingetjes overgenomen, maar alles is niet haalbaar.

Soms.... heel soms kan ik er inderdaad wel om janken... Waarom gaat het bij iedereen zo "makkelijk" (lijkt zo tenminste) en waarom weeg ik nog steeds 15 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap?!?!?!?!

Gelukkig heeft hubbie er niet zo'n probleem mee. Hij neemt me zoals ik ben en zegt duidelijk tegen ij" je moet lekker in je vel zitten en met 20 kilo minder doe je dat misschien niet". Klopt inderdaad ook wel maar tja 10 kilo zou wel leuk zijn. Is ook wel weer leuker met kleding kopen...

Pfffff wel frustrerend hoor !!!

Goed, ik laat het hier maar bij...
happyM.

Terug
Bovenaan