Hoe zit het met de kilo's?

A

Anoniem

Guest
Hi meiden even een heel gevoelig onderwerp.
Mijn zoontje is   nu 5mnd en ben nog steeds 15 kilo te zwaar, ik was 21 kilo te zwaar dus ben wel wat afgevallen maar niet veel, nou geef ik ook borstvoeding dus dan mag je ook niet echt lijnen i.v.m. afvalstoffen in de borstvoeding. Ik vind dit af en toe best frustrerend, ik zit nog steeds thuis vanwege bekkenklachten en sporten is dus ook erg lastig. Hoe gaat dit bij jullie en wat vinden jullie hiervan.
En misschien heeft iemand nog tips, wat wel en wat niet laten tijdens de borstvoeding.

Alvast bedankt.
Groetjes Patricia

hier hetzelfde hoor, ook nog 15 kilo teveel (was 26 kilo aangekomen).
Ik snoep niet en eet gezond maar heb ook vanaf maart 2007 bekkenklachten en vanaf oktober 2007 een rughernia dus kan ook gewoon niet veel. Afvallen gaat dus ook niet echt omdat ik niet kan bewegen. Bij mijn oudste 2 kinderen ging ik ook pas afvallen toen ik met de bv was gestopt en mijn hormoonhuishouding weer normaal was (ben ook nog niet ongesteld geweest en levi is nu 7 1/2 maand).
Er zit dus niets anders op om het maar zijn tijd te gunnen en heb nu ook maar nieuwe kleding gekocht. Dat wilde ik echt niet in zo'n grote maat maar om er nu continu armoedig bij te lopen is ook niet alles.

Dus gewoon maar accepteren en gezond eten het komt (ooit) wel weer goed.

groetjes chimene

Hi hi, mijn kilo's zitten héél goed!

Helaas, ik moet ook nog wel een paar kilootjes afvallen (minimaal 5, maar 7 zou beter zijn). Ik kan me er echter nog niet toe zetten. Mijn doel is om nu in ieder geval niet meer aan te komen, dan komt het vast wel een keer goed.

Groetjes, Karin

Ik ben ook nog zon 15 kilo te zwaar. Ik geef ook BV, dus echt lijnen zit er niet in. Wel heb ik, om eerlijk te zijn, zowel in de zwangerschap, als een paar maanden erna, werkelijk alles gegeten waar ik zin in had. En dat was niet altijd een rauwkostschotel

Omdat ik over krap 2 maanden weer aan het werk moet, en ik weer in mijn uniformbroek moet passen, eet ik nu volgens adviezen van het voedingscentrum voor borstvoedende mama's. Niks minder, maar zeker niks meer. Dus geen koekje bij de koffie (nee, Maxima, zelfs niet 1) En heel langzaam gaan de onsjes er nu vanaf. Het is niet veel, maar alles is meegenomen toch? Zeker omdat ik er nu op wil letten omdat ik voorlopig nog niet wil stoppen met BV. Maar om nou nog maanden met dit lijf rond te lopen? Neeh, dat zie ik niet zitten.

Aan sporten kom ik ook niet echt toe. Ik probeer iedere dag een flinke wandeling te maken met de kinderwagen. Maar wil binnenkort het hardlopen weer eens gaan oppakken....

Terug
Bovenaan