hoe zit het met de kilo's?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

alles goed hier gaat het supper. sverre is al weer 12 weken. wat gaat de tijd snel he. ben toen 12 kilo aangekomen.
was na men bevaling al aardig wat kilo's krijt en weeg nu nog minder dan voor men bevaling. bij mij was het binnen 5 weken weg die exstra kilo's heb me toen gewogen bij de controle van de vk. weeg nu 62 kilo ik wil voor de 60 gaan.

moet denk wel lukken of juist niet moet vrijdag weer werken. maar werk bij een tankstation met lekkere broodjes.

nou ben benieuwd hoe het bij jullie is.

doei doei lucy mamma van sverre 21 10 07

hoi

ik was in totaal 17 kilo aangekomen en ben er nu bij 12 kwijt.dus nog minimaal 5 te gaan.joey is nu 6 wk kan wel al een paar oude broeken aan,maar nog niet allemaal helaas,bij mijn dochter was het geloof ik na twee en half maand dat alles eraf was.ach we zien wel iedereen zegt dat ik er goed uit zie,dus nemen we dat maar aan he.ben toch altijd met me gwicht bezig,nog 5 kilo en dan vind ik het goed hoor.gr wendy

Hoi hoi,

Ik was zo rond de 76 kilo voor de bevalling en was 14 kilo aangekomen.
Weeg nu nog 66 kilo, dus 4 kilo zwaarder dan in het begin. Maar ik begin nu gelukkig weer in mijn eigen broeken te passen. Langzaam maar zeker gaat het de goede kant op.
Maar ik ga voor de 58 kilo. Dan ben ik tevreden. Wil graag wel weer een beetje een plat buikje, maar helaas gaat dat na een derde zwangerschap (bij mij) niet meer zo snel...

Liefs Renata.

Hoi!

Ik was bijna 17 kg aangekomen en er moeten er nog 3 vanaf. Finn is nu bijna 8 wkn, dus dat gaat best snel. Denk ook dankzij de borstvoeding, want ik eet echt niet weinig en snoep ook gewoon.

groetjes,
Ikke mv 2

hoi meiden
ik was 18 kilo aangekomen en moet er nog 5
sta al weken stil, eet niet veel en geef borstvoeding

maar goed britt is nu 9 weken

x

Hoi hoi,

Volgens de weegschaal in het ziekenhuis bijde gyn woog ik 63 kilo en 1 ons.
Dus ik ben na 7 weken weer helemaal terug op mijn oude gewicht.
Zonder er iets voor te hebben gedaan of juist gelaten.
En dat is best een lekker gevoel!!!!

Groeten Tine, en iedereen net zoveel succes als ik heb gehad!!!!

ik ben 27 kilo aangekomen. hield ontzettend veel vocht vast.
de kleinbe vent is nu 7 weken en moet nog 7 kilo

Dit onderwerp houdt me heel erg bezig.

Mijn zoontje is 9 weken en  ik moet nog  7 kilo kwijt. Ik was dan ook 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik geef bv, dus ik hoopte dat de je kon blijven eten en de kilo's er toch af zouden vliegen, maar zo werkt het bij mij niet. Ik eet relatief weinig en ik snoep helemaal niet meer. Toch zou ik wel graag weer in m'n oude kleren passen hoor... Je mag alleen niet te snel afvallen als je bv geeft heb ik begrepen ook al ben ik best streng voor mezelf.

Succes allemaal.

Gr. Trea

Terug
Bovenaan